tommie18 wrote:Yes die Civic is cool. Beter koop je een Civic IPV een Audi R8. R8 is zo patserig.
:shock: Dus jij rijd liever een civic dan een lambo met audi emblemen?
Ja eigenlijk wel. Supercars heb je niks aan in NL. Teveel drempels, teveel plaatsen waar je niet harder kan dan 120. Alternatief is Duitsland, maargoed. Je hoeft geen supercar te hebben om speciaal te zijn.
tommie18 wrote:Yes die Civic is cool. Beter koop je een Civic IPV een Audi R8. R8 is zo patserig.
Ja eigenlijk wel. Supercars heb je niks aan in NL. Teveel drempels, teveel plaatsen waar je niet harder kan dan 120. Alternatief is Duitsland, maargoed. Je hoeft geen supercar te hebben om speciaal te zijn.
Nou, zou er geen seconde over na moeten denken als iemand zijn R8 wil ruilen met mijn R. Krijgt hij er nog een volle tank benzine bij ook.
Ik denkt niet dat veel mensen een civic boven een R8 verkiezen.
:roll:
Wat dat betreft komt geen enkele sportauto tot zijn recht en dat is niet aleen in NL.
Maargoed nogmaals wat een vergelijking.
Ze wilden een leuk programa maken en dat is gelukt. 8)
Ik denkt niet dat veel mensen een civic boven een R8 verkiezen. :roll: Wat dat betreft komt geen enkele sportauto tot zijn recht en dat is niet aleen in NL. Maargoed nogmaals wat een vergelijking. Ze wilden een leuk programa maken en dat is gelukt. 8)[/quote:3r56acw2]
Achjah dat is inderdaad waar. Een leuk programma inderdaad.
Er blijven gekke mensen die niet voor een supercar kiezen he. Kijk mij. hahaha :P Geef mij die dikke DC5 van Demian maar Die vind ik veel mooier ops:
LOL!
Ben er zeker van dat vrijwel niemand hier op t forum een nieuwe R8 kan betalen dus we hoeven niet te kiezen, we blijven lekker Honda rijden, is al duur zat.
En ik durf te wedden dat niemand hier een R8 als cadeau weigert, NIEMAND!!!! so everybody stop talking shit and watch the movie!
:-)