Tussen die kmstand moet ie terug naar de garage voor een beurt. Sticker is afgegeven op die datum. Voor de datum hoort nog de naam van de garage ingevuld te worden, maar dat is niet gedaan.
En dat was zeker zo'n import auto die maar 60.000km gelopen zou hebben? Hahahahahaha!
Alle import auto's hebben maar 60.000km gereden als je de papieren moet geloven. Echt knap!
MLM wrote:Tussen die kmstand moet ie terug naar de garage voor een beurt. Sticker is afgegeven op die datum. Voor de datum hoort nog de naam van de garage ingevuld te worden, maar dat is niet gedaan.
Ah kijk, dat kan natuurlijk ook nog. Inmiddels heeft de auto al meer km's gemaakt en is de beurt ook al geweest :wink:
Gaskleppie wrote:En dat was zeker zo'n import auto die maar 60.000km gelopen zou hebben? Hahahahahaha! Alle import auto's hebben maar 60.000km gereden als je de papieren moet geloven. Echt knap!
Ik heb de auto met Gerben uit de UK gehaald, het aantal KM's klopt gewoon. Ik heb alle papieren vanuit Japan etc. erbij.
donkeykong wrote:Het is voor een beurt ja, wat betreft de datum 10 is de maand en 25 is volgens mij het jaar waarin we zitten, maar weet het niet zeker
Denk je dat ?
Dus de eerste service beurt was in 1925 of 2025 ?
Vaak in het buiteland doen ze maand/dag/ dus denk dat ie 25 oktober terug moest komen
Correct me if I'm wrong...
Jappen waren toch Chinees van oorsprong?
Zij waren de slimmere Chinezen die een bedreiging vormde voor de keizer. Die heeft opdracht gegeven om die slimmeriken in een boot te stoppen en richting horizon gestuurd.....