Dagger GT: Veyron Killer

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Sincx

Post by Sincx »

weeeooooowww, ziek zieker ziekst ?? :lol:
Rikky

Post by Rikky »

Klopt dit is ziek... Maar als ik naar Lambo ga kijken die persen uit een 6,5 liter v12 650 pk... Honda kan dat met een 3 liter turbo...?????
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Tenck

Post by Tenck »

Rikky wrote:Klopt dit is ziek... Maar als ik naar Lambo ga kijken die persen uit een 6,5 liter v12 650 pk... Honda kan dat met een 3 liter turbo...?????

Er zit wel een groot verschil tussen een N/A blokken en turbo blokken. Als Honda rijder zou je dat toch moeten weten, dat 100 pk/L op een N/A blok erg goed is :wink: .

On topic: ik ben zelf absoluut niet onder de indruk van al die zogenaamde Veyron killers. Mooi dat het geprobeerd wordt, maar het is wel erg hobbybob allemaal. Zal me niks verbazen als je een enorm turbolag hebt, waardoor dit ding compleet onrijdbaar is. En de levensduur van alle onderdelen zal ook niet al te hoog zijn.
Rikky

Post by Rikky »

Tenck wrote:
Rikky wrote:Klopt dit is ziek... Maar als ik naar Lambo ga kijken die persen uit een 6,5 liter v12 650 pk... Honda kan dat met een 3 liter turbo...?????

Er zit wel een groot verschil tussen een N/A blokken en turbo blokken. Als Honda rijder zou je dat toch moeten weten, dat 100 pk/L op een N/A blok erg goed is :wink: .

On topic: ik ben zelf absoluut niet onder de indruk van al die zogenaamde Veyron killers. Mooi dat het geprobeerd wordt, maar het is wel erg hobbybob allemaal. Zal me niks verbazen als je een enorm turbolag hebt, waardoor dit ding compleet onrijdbaar is. En de levensduur van alle onderdelen zal ook niet al te hoog zijn.

Klopt wat je zegt maar je snapt ook wel wat ik bedoel denk ik :wink:

eens!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
vtec vince

Post by vtec vince »

In 1,5 sec naar de 100...hoeveel rug en nek patienten zouden er de komende jaren verwacht worden :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Locked