Nachtmerrie komt uit
Nachtmerrie komt uit
Wel al een paar keer door mijn hoofd heen gegaan, maar nooit gedacht dat het uit zou komen.
Zoals een aantal hier weten werk ik op een sportschool.
Op vrijdag middag is het een gekkenhuis ongeveer 250/300 kinderen over de dag.
Nou moest ik met de CTR naar de sportschool toe en had hem al voor de ingang gezet voor toezicht.
Ik heb echt waar heel goed opgelet en alarm erop enz enz.
Toch heeft er een klein kl.te pukk.lig rott.g onopgevoed &^#^&^&^$ kind het voor elkaar gekregen om de CTR even onderhanden te nemen.
met een EDDING PERMENENT MARKER, werkelijk het leek wel een citroen PICASSO.
Na 2 en een half uur poetsen en klungene toch voorelkaar 95% van alles is weg alleen met de zon erop en een nauwkeurig oog zou je nog wat kunnen zien.
Ik ben begonnen met overweldigend veel water en sop daarna puur zeep natuurlijk van mac Q. Dit voldeed niet. Ben toe heel voorzichtig aan met kleine beetjes wasbenzine aan de gang gegaan 1 cm met was benzine daarna deel afspoelen met water dit herhalen tot alles bijna weg was.
Tijdens dit precieze klusje "Echt iets voor mij " kon ik 17645 manieren bedenken wat ik zou doen als ik die kleine rakker/ster zou vinden.
En geloof me ik heb gezocht.
Heb er geen fotoos van wel getuigen die mij hebben zien koken van woede. Ik was dermate van slag dat ik er niet aan heb gedacht, sorry.
Vandaag zal in het teken staan van kleien en waxen .
Uit
Zoals een aantal hier weten werk ik op een sportschool.
Op vrijdag middag is het een gekkenhuis ongeveer 250/300 kinderen over de dag.
Nou moest ik met de CTR naar de sportschool toe en had hem al voor de ingang gezet voor toezicht.
Ik heb echt waar heel goed opgelet en alarm erop enz enz.
Toch heeft er een klein kl.te pukk.lig rott.g onopgevoed &^#^&^&^$ kind het voor elkaar gekregen om de CTR even onderhanden te nemen.
met een EDDING PERMENENT MARKER, werkelijk het leek wel een citroen PICASSO.
Na 2 en een half uur poetsen en klungene toch voorelkaar 95% van alles is weg alleen met de zon erop en een nauwkeurig oog zou je nog wat kunnen zien.
Ik ben begonnen met overweldigend veel water en sop daarna puur zeep natuurlijk van mac Q. Dit voldeed niet. Ben toe heel voorzichtig aan met kleine beetjes wasbenzine aan de gang gegaan 1 cm met was benzine daarna deel afspoelen met water dit herhalen tot alles bijna weg was.
Tijdens dit precieze klusje "Echt iets voor mij " kon ik 17645 manieren bedenken wat ik zou doen als ik die kleine rakker/ster zou vinden.
En geloof me ik heb gezocht.
Heb er geen fotoos van wel getuigen die mij hebben zien koken van woede. Ik was dermate van slag dat ik er niet aan heb gedacht, sorry.
Vandaag zal in het teken staan van kleien en waxen .
Uit
- vtec vince
Dat is vervelend om me maar eens voorzichtig uit te drukken Martijn!
Gelukkig heb je het grotendeels weg kunnen poetsen...hopelijk is die zooi na het kleien en waxen helemaal weg.
Komen die kinderen individueel sporten of gaat dit via school?
Anders de school misschien aansprakelijk stellen voor hun wandaad ( slechte begleiding ) ???
Gelukkig heb je het grotendeels weg kunnen poetsen...hopelijk is die zooi na het kleien en waxen helemaal weg.
Komen die kinderen individueel sporten of gaat dit via school?
Anders de school misschien aansprakelijk stellen voor hun wandaad ( slechte begleiding ) ???
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
- vtec vince
Zo na lang poetsen, nee niet een hele week maar wel een paar uur eindelijk helemaal klaar je ziet er niets meer van.
Uiteindelijk met wasbenzine en een hele emmer water alles kunnen wegkrijgen. Daarna in de was gezet en klaar.
Ben nog wel vrijdag opzoek gegaan naar een joggie of meissie van de tekening.
Had een knuppel achter mijn rug en een snoepje in mijn hand.
Eerst lief vragen dan streng straffen. Daarna natuurlijk de wijze woorden NOOIT MEER DOEN.
Helaas kan ik de sportschool daar niet voor aansprakelijk stellen, dat ben ik namelijk zelf en dat vind de verzekering niet goed.
Zelf ook wijze lesgehad. Ooit meer daar parkeren.
Gr. Martijn
Uiteindelijk met wasbenzine en een hele emmer water alles kunnen wegkrijgen. Daarna in de was gezet en klaar.
Eerst lief vragen dan streng straffen. Daarna natuurlijk de wijze woorden NOOIT MEER DOEN.
Helaas kan ik de sportschool daar niet voor aansprakelijk stellen, dat ben ik namelijk zelf en dat vind de verzekering niet goed.
Gr. Martijn
Zo na lang poetsen, nee niet een hele week maar wel een paar uur eindelijk helemaal klaar je ziet er niets meer van.
Gr. Martijn
Gr. Martijn
Pff gelukkig is er alles af... Maar ik zou toch even een brief opstellen en naar de ouders van die kinderen sturen zodat die toch even op de hoogte worden gesteld van wat er is gebeurt.
Gelukkig is het hier bij gebleven, bij mij op het werk hadden de kinderen van mijn baas met krijtjes op auto's gekleurt en ze snapte maar niet waarom er van roze krijtjes alleen maar grijze strepen kwamen.... Gelukkig waren dit per toeval alleen de bedrijf auto's maar toch...
Gelukkig is het hier bij gebleven, bij mij op het werk hadden de kinderen van mijn baas met krijtjes op auto's gekleurt en ze snapte maar niet waarom er van roze krijtjes alleen maar grijze strepen kwamen.... Gelukkig waren dit per toeval alleen de bedrijf auto's maar toch...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
martijn wrote:Uiteindelijk met wasbenzine en een hele emmer water alles kunnen wegkrijgen. Daarna in de was gezet en klaar.
Ik zou doodsbenauwd zijn om met wasbenzine aan de slag te gaan.
Gevoelsmatig had ik het idee dat dit de verf/laklaag en de stift in elkaar oplost en je een zooitje krijgt.
Gelukkig is dit niet zo en heb je blijkbaar een goede methode te pakken :-)
Zelf zou ik denk ik beginnen te poetsen met commandant of een andere polish.
Hoe hadden andere mensen dit aangepakt ? Het kan ons immers allemaal gebeuren ... :-(
:-? De wereld wordt steeds gekker. :-?
Vroeger als klein kind nooit die gedachte en nu nog steeds niet bij me opgekomen om op auto's te tekenen.
Gelukkig is het door de zon dus niet ingebrand.
Nu weet je wel weer 1 ding zeker je auto is brandschoon
Groeten MaRcel
Vroeger als klein kind nooit die gedachte en nu nog steeds niet bij me opgekomen om op auto's te tekenen.
Gelukkig is het door de zon dus niet ingebrand.
Nu weet je wel weer 1 ding zeker je auto is brandschoon

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.