Fred, even voorstellen
Fred, even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik zit al een tijdje te lezen op dit forum, en na mijn kennismaking met Sander (bij de introductie van de CR-Z), heb ik me aangemeld en zal ik me even voorstellen.
Mijn naam is Fred, ben geboren eind jaren 50, woon in Hellevoetsluis en rijd al sinds 1979 in Honda's.
Mijn vorige auto was een S2000, maar deze heb ik vorige maand ingeruild voor een Accord Type S uit 2006.
Ik wilde gelijk foto's plaatsen maar dat mag nog niet, dus nog even wachten.
Ik zit al een tijdje te lezen op dit forum, en na mijn kennismaking met Sander (bij de introductie van de CR-Z), heb ik me aangemeld en zal ik me even voorstellen.
Mijn naam is Fred, ben geboren eind jaren 50, woon in Hellevoetsluis en rijd al sinds 1979 in Honda's.
Mijn vorige auto was een S2000, maar deze heb ik vorige maand ingeruild voor een Accord Type S uit 2006.
Ik wilde gelijk foto's plaatsen maar dat mag nog niet, dus nog even wachten.
-
hardcorehonda wrote:welkom fred,
accord type S is een leuke auto...
S2000 heb ik altijd een schitterende auto gevonden om naar te kijken.
Het lijkt me een auto die behoorlijk tricky is om mee te rijden.
Je moet een S2000 wel leren kennen, dus niet gelijk voluit maar kijken wat hij kan, en steeds sneller en harder de bochten om.
En tussen de 6000 en 9000 toeren weet je niet wat je overkomt de eerste keer. Ik zal ook van mijn S een foto proberen te plaatsen.
Arno wrote:Nice, can't wait for the pics!Nog meer bijzondere Honda's gereden?
Ik heb tot nu toe een stuk of 25 Honda's gehad (samen met mijn vrouw) en van bijna alle modellen wel eentje. Dus Civic, Accord, Aerodeck, CR-V, Shuttle, Concerto en Jazz. De meest sportieve waren een Prelude (92) en een Accord Coupe 2.2 ES (96).
- vtec vince
Zo zag de ATS eruit toen ik hem kocht
Hij was al verlaagd, 19"velgen, DC-sports uitlaat en Injen Air-Intake.
Ik heb er een schuifdak in laten bouwen,
een aluminium pedaalset er in gezet
een trunk lip spoiler gemonteerd
en de velgen vervangen door 18"
Deze week wordt er een originele Honda-verlagingsset gemonteerd en dan ben ik voorlopig klaar (denk ik).

Hij was al verlaagd, 19"velgen, DC-sports uitlaat en Injen Air-Intake.

Ik heb er een schuifdak in laten bouwen,

een aluminium pedaalset er in gezet

een trunk lip spoiler gemonteerd

en de velgen vervangen door 18"

Deze week wordt er een originele Honda-verlagingsset gemonteerd en dan ben ik voorlopig klaar (denk ik).
- vtec vince
Een week nadat ik de auto afgehaald had hoorde ik tijdens het rijden een metaal-geluid bij een achterwiel. Direkt bij mijn eigen dealer laten controleren, en die vertelde me dat mijn remblokken en -schijven helemaal "op" waren. Bij de Bois hebben ze die inderdaad een week later allemaal moeten vervangen, ze hadden het tijdens de afleverbeurt + APK niet gezien. Ik vind dat dat niet kan voor een auto van die prijs met een jaar Honda Used Car garantie.
- vtec vince
Fred wrote:@Vtecmoon, er zaten de nodige onkosten aan te komen om de S helemaal mooi en goed te houden, en ik wilde weer eens wat anders.
@ Dirk V, inderdaad bij de Bois, is trouwens gelijk de laatste keer dat ik daar een auto koop.
Ik moet deze mening helaas delen, mijn auto komt er ook vandaan. Op de verkoop was niets aan te merken. De service achteraf liet echt te wensen over. Terwijl hun motto "royaal in service is". Lekkere service 20x ergens achteraan moeten bellen, 3x helemaal naar de Meern om uiteindelijk met onverrichte zaken weer naar huis te gaan.
Daar heb je groot gelijk in!
Hoe zouden ze die auto's rijklaar maken dan?
Rondje rijden , we horen niks geks, voelen niks geks...weg ermee?!
Zoiets inderdaad. Bij mij zaten afvalbakjes nog gewoon vol, waren een aantal punten zonder mededelen niet uitgevoerd en stond het oliepeil onder de maat.
Dirk V wrote:Fred wrote:@Vtecmoon, er zaten de nodige onkosten aan te komen om de S helemaal mooi en goed te houden, en ik wilde weer eens wat anders.
@ Dirk V, inderdaad bij de Bois, is trouwens gelijk de laatste keer dat ik daar een auto koop.
Ik moet deze mening helaas delen, mijn auto komt er ook vandaan. Op de verkoop was niets aan te merken. De service achteraf liet echt te wensen over. Terwijl hun motto "royaal in service is". Lekkere service 20x ergens achteraan moeten bellen, 3x helemaal naar de Meern om uiteindelijk met onverrichte zaken weer naar huis te gaan.
hier sluit ik me ook bij aan,mijnj atr kwam ook daar vandaan en is toen in de showroom in mijdrecht gezet.na een proefrit de koop rondgemaakt en moest nog apk op.
er zat een scheur in de raam dus die kwam niet door de apk heen.
week erop toen ik hem ging ophalen zat er nieuwe apk op en nog steeds de grote scheur in mijn gezichtsveld.
de scheur was geen apk afkeur zei hij.
toen ik dag erna bij vd akker in veghel kwam zei hij die komt met die scheur nooit door de apk :-?