Wat doen de R'tjes hier
Wat doen de R'tjes hier
Ik vroeg me zo eens af wat mensen zo overdag al doen
behalve type R's spotten enzo
Zelf ben ik ICT student en werk ik bij de Media Markt als verkoper :razz:
ik ben nog niet GEK!! nee natuurlijk ik rij een R 8)
behalve type R's spotten enzo
Zelf ben ik ICT student en werk ik bij de Media Markt als verkoper :razz:
ik ben nog niet GEK!! nee natuurlijk ik rij een R 8)
Ik ben Idris .
Ben 26 jaar op 16 juni word ik 27.
Mijn dagen slijt ik bij Europ Assistance.
Daar ben ik Expert binnenland en lease ( voormalig heete deze functie bij ons supervisor) afdeling.
Europ assistance is een soort van alarm centrale.
We zijn bv de alarm centrale voor: lexus, toyota, Nissan, Daihatsu en nog een paar andere merken.
En de Verzekerings maatschappijen Aon, Aegon ook ING basta, Ohra reisverzekering en nog veel meer.
We waren ook de alarm centrale van leaseplan en Route mobiel.
Sluit je een verzekering af of kom je met schade of pech langs de weg te staan dan regelen wij de hulpverlening.
Ben 26 jaar op 16 juni word ik 27.
Mijn dagen slijt ik bij Europ Assistance.
Daar ben ik Expert binnenland en lease ( voormalig heete deze functie bij ons supervisor) afdeling.
Europ assistance is een soort van alarm centrale.
We zijn bv de alarm centrale voor: lexus, toyota, Nissan, Daihatsu en nog een paar andere merken.
En de Verzekerings maatschappijen Aon, Aegon ook ING basta, Ohra reisverzekering en nog veel meer.
We waren ook de alarm centrale van leaseplan en Route mobiel.
Sluit je een verzekering af of kom je met schade of pech langs de weg te staan dan regelen wij de hulpverlening.
Ik ben Rik Jacobs 20 jaar.
Ik werk als technisch tekenaar in de logistieke engineering bij Inther Logistics and engineering... Even kort door de bocht... Wij richten groot magazijnen in... volledig automatisch tot manueel.
Begin eind dit jaar aan mijn HBO AutoCAD.
Ik werk als technisch tekenaar in de logistieke engineering bij Inther Logistics and engineering... Even kort door de bocht... Wij richten groot magazijnen in... volledig automatisch tot manueel.
Begin eind dit jaar aan mijn HBO AutoCAD.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik ben Laurens, 23 jaar en werk in de IT Detachering.
Zit momenteel op een Project bij Corus, Tata Steel dus eigenlijk.
Hierbij doe ik IT servicedesk voor de gehele UK en de rest van de wereld die binnen Corus europa werken.
Ik krijg dus telefoon/email van directie leden uit de UK tot aan fabrieksarbeiders in Schotland ( die niet te verstaan zijn )
Voorgaande projecten : 2e lijn helpdesk bij xs4all en werkplekbeheer bij UPC
Zit momenteel op een Project bij Corus, Tata Steel dus eigenlijk.
Hierbij doe ik IT servicedesk voor de gehele UK en de rest van de wereld die binnen Corus europa werken.
Ik krijg dus telefoon/email van directie leden uit de UK tot aan fabrieksarbeiders in Schotland ( die niet te verstaan zijn )
Voorgaande projecten : 2e lijn helpdesk bij xs4all en werkplekbeheer bij UPC
'98 JDM Integra Type-R
Oke, ik ben Michiel, 31 alweer. Ik ben chemisch analist bij een groot controle en certificerings bedrijf. Ben vorig jaar overgegaan van milieu naar OGC (olie, gas en chemicalien), controleer dus specificaties van oa butaan, propaan, maar ook benzines en grondstoffen voor rubber (butadieen) en smeerolie.