website/forum hcb "hondaclubbelgium"
-
-
ja, ze vinden het daar normaal mij daar elke keer een permanente IPban te geven als ik mij registreer, al doe ik niks mis :roll: like I said derstraks tegen ITR DC2, meeste mensen zijn wel goed daar, maar de top van de piramide is gewoon door en door rot. die denken da ze alles kunnen lappen. bannetje hier, dan willen er een paar afkomen om op m'n smoel te kloppen, dan wilt er 1ntje mij weer van de weg afrijden, dan veranderen ze gewoon mijn topics in dingen die ik nooit gezegd heb.. maar als je dan de vraag stuurt waarom ben ik geband zijn ze nog te laf om te antwoorden.. normaal toch voor mensen die "de boel moeten handhaven" en meer dan 10jaar ouder zijn als mij? :roll: :wink:
wacht btw nog steeds op de 1ste, mijn adres is vrij verkrijgbaar op aanvraag :wink: maar dan zal het direct heel wat minder zijn dan achter hun toetsenbord, tenzij ze met 10 tegelijk zijn. tijd dat meer mensen eens beseffen hoe dat boeltje daar in elkaar zit.
wacht btw nog steeds op de 1ste, mijn adres is vrij verkrijgbaar op aanvraag :wink: maar dan zal het direct heel wat minder zijn dan achter hun toetsenbord, tenzij ze met 10 tegelijk zijn. tijd dat meer mensen eens beseffen hoe dat boeltje daar in elkaar zit.
- vtec vince
Het zit hem kennelijk goed dwars , alleen bereikt hij hier helemaal niks mee.
De mensen waar hij een confilct mee heeft zitten hier waarschijnlijk niet eens op het forum.
En ik zit er niet op te wachten dat hier iemand eindeloos door gaat met zijn frustratie te uiten....
De mensen waar hij een confilct mee heeft zitten hier waarschijnlijk niet eens op het forum.
En ik zit er niet op te wachten dat hier iemand eindeloos door gaat met zijn frustratie te uiten....
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden