luchtfilter voor ep3
-
luchtfilter voor ep3
hallo mensen ,
weet iemand welk luchtfilter het beste is voor de ep3 ???
heb nu een airboxx van mugen !!
mvg ramon
weet iemand welk luchtfilter het beste is voor de ep3 ???
heb nu een airboxx van mugen !!
mvg ramon
-
die mugen is al best goed
is een beetje moeilijk te zeggen wat het beste is, want sommige tests geven aan dat aem cai's even goed zijn als een gruppe m bijv.
als je voor power gaat en niet veel geld wil uitgeven is de aem cai volgens mij een goede keus.
daarnaast is gruppe m heel mooi spul alleen verschikkelijk duur.
doe je die mugen dan weg? misschien wel interesse

is een beetje moeilijk te zeggen wat het beste is, want sommige tests geven aan dat aem cai's even goed zijn als een gruppe m bijv.
als je voor power gaat en niet veel geld wil uitgeven is de aem cai volgens mij een goede keus.
daarnaast is gruppe m heel mooi spul alleen verschikkelijk duur.
doe je die mugen dan weg? misschien wel interesse
Ik zat zelf te denken aan een BMC CDA, maar meer voor het geluid dan voor de vermogenswinst. Gruppe M schijnt de absolute top te zijn, maar als je een RHD hebt zoals ik dan past die helaas niet. =\
Qua vermogen zit er voor zover ik heb kunnen vinden niet enorm veel verschil tussen alles, varieert een beetje tussen de 5-15PK.
Qua vermogen zit er voor zover ik heb kunnen vinden niet enorm veel verschil tussen alles, varieert een beetje tussen de 5-15PK.
XavCTR wrote:Ik zat zelf te denken aan een BMC CDA, maar meer voor het geluid dan voor de vermogenswinst. Gruppe M schijnt de absolute top te zijn, maar als je een RHD hebt zoals ik dan past die helaas niet. =\
De Gruppe M Past juist wel op een RHD.
Wat Miquel al zei...Gruppe M is juist voor RHD
En samen met AEM of INJEN CAI meest gebruikte intakes met proven gains.
[quote="Gijs"]Idd past naart schijnt bij ons niet ]
Rij er ook al tijd mee rond, en ook in ziek zware regenbui mee gereden.
Nada problems...moet je natuurlijk altijd oppassen maar volgens mij moet je echt in een 20cm+ plas water gaan staan voor een lock :lol:

En samen met AEM of INJEN CAI meest gebruikte intakes met proven gains.
[quote="Gijs"]Idd past naart schijnt bij ons niet ]
Nada problems...moet je natuurlijk altijd oppassen maar volgens mij moet je echt in een 20cm+ plas water gaan staan voor een lock :lol:
-
Sincx wrote:Wat Miquel al zei...Gruppe M is juist voor RHD ]Idd past naart schijnt bij ons niet
AEM CAI als je niet bang bent van Hydrolock(heb er zelf ook jaar mee rondgereden ofzo)
Nada problems...moet je natuurlijk altijd oppassen maar volgens mij moet je echt in een 20cm+ plas water gaan staan voor een lock :lol:[/quote]
Typo'tje... bedoelde natuurlijk dat ie niet past op een (EUDM) LHD zoals de mijne. Gruppe M is helaas alleen voor UKDM/JDM modellen.