Dat probleem had ik een paar dagen geleden ook weer. Komt zo nu en dan voor. Wat bij mij vaak helpt is het wachtwoord opnieuw instellen. Daarna is altijd weer weg.
De laatste tijd heb ik trouwens op mijn laptop dat de zojuist gelezen ongelezen berichten (snap je het nog? ) niet naar gelezen springen maar ongelezen blijven. Heeeel irritant. Barst dus van de oranje velletjes die niet weg gaan. Pas na een paar uur zijn de eerste gelezen weer wit.
mr. X wrote:De laatste tijd heb ik trouwens op mijn laptop dat de zojuist gelezen ongelezen berichten (snap je het nog? ) niet naar gelezen springen maar ongelezen blijven. Heeeel irritant. Barst dus van de oranje velletjes die niet weg gaan. Pas na een paar uur zijn de eerste gelezen weer wit.
Ik heb het zelf precies andersom. Op het moment dat ik inlog zijn er geen nieuwe posts, terwijl die er wel zijn. Dan moet ik alle onderwerpen een voor een aflopen om te zien wat nieuw is.
Maar zoals al eerder gezegd in andere topics heeft dit te maken met messageboard. Er is op het moment in ieder geval geen oplossing voor.
Type-Q wrote:Ik heb maanden niet in kunnen loggen door die veiligheidscode die bij mij tot vandaag nooit gewerkt heeft. Bekend probleem bij iemand???
Had ik ook,ik heb nou via mn vriendin haar email een account aangemaakt. Niks hielp,ja en steeds dat rare wachtwoord en steeds weer dat je wachtwoord of gebruikersnaam niet goed is. Heel vervelend.
Het vreemde is, Wendy, dat wanneer ik het forum op mijn iPhone bezoek juist wel perfect werkt zoals het hoort en berichten markeert als gelezen. Sinds een paar weken, of misschien zelfs al maanden, doet mijn laptop dit niet meer. Daar blijven ze ongelezen hoe vaak ik het onderwerp ook bekijk.