Ik heb even zitten rondzoeken om kalenders te bedrukken voor onze clubpartners.
Vragen:
- Willen we een jaar kalender 2010? of 2011? Of een kalender zonder jaar (zoals een verjaardagskalender)?
Hoe denken jullie erover om leden hun mooiste foto's te vragen en dan een selectie te maken?
We hebben 12 pagina's + cover ter beschikking, maar dat betekend dat niet iedereen erin staat.
Nemen we een oplage enkel voor onze clubpartners? Of nemen we er bijv. 50 af om vervolgens een deel te verkopen als clubartikel? (Lijkt mij wel zo leuk)
Anyway, het goedkoopste wat ik gevonden heb is 10 euro p.st. bij Vistaprint. Anderen zitten meestal rond de 15 euro.
Leden vragen, leden kiezen samen met ontwerper(s) en bestuur, we maken er genoeg om de kosten te dekken, en het wordt een 2011 kalender die we in september klaar hebben voor verkoop op o.a. de JAF.
Verkoopt het niet goed, dan kunnen we nog overwegen om nog 1 keer een verjaardagkalender te maken.
"Jo&":39so5ixz wrote:Ik zou graag een bekende van mij vragen, hij heeft een drukkerij...
Geen probleem, mss kunnen we dan ook een mooi prijsje krijgen :P[/quote:39so5ixz]
Juistem. Maar dan moeten we eerst besluiten hoe groot de kalenders worden etc etc.
"Jo&":9lqbjaaz wrote:Ik zou graag een bekende van mij vragen, hij heeft een drukkerij...
Geen probleem, mss kunnen we dan ook een mooi prijsje krijgen :P[/quote:9lqbjaaz] Juistem. Maar dan moeten we eerst besluiten hoe groot de kalenders worden etc etc.[/quote:9lqbjaaz]
Ik dacht zelf aan min. A4
Persoonlijk vind ik een vrij vierkant model wel mooi of iets in de trant van 30x25 cm?