Gewicht ATR
Gewicht ATR
Vandaag mijn ATR uitgewogen. Mss zijn er mensen die het leuk vinden om te weten :idea:
Tankinhoud 45%
Alle anderen vloeistoffen normaal.
Weggelaten zijn de volgende onderdelen:
Reserve wiel plus krik en shit
De ATR is wel voorzien van airco :idea:
1303.5 kg!!
Passagiersstoel weg=1284.5
Maar wat belangrijk is de wieldruk onderling..... 8)
Tankinhoud 45%
Alle anderen vloeistoffen normaal.
Weggelaten zijn de volgende onderdelen:
Reserve wiel plus krik en shit
De ATR is wel voorzien van airco :idea:
1303.5 kg!!
Passagiersstoel weg=1284.5
Maar wat belangrijk is de wieldruk onderling..... 8)
slydawg wrote:Maar wat wwaren de onderlinge wieldrukken dan?
Wist niet dat je turbo reed Luc.
Ik heb ook geen turbo..h aha a aaa ah ah
Het woord turbo in een ATR doet me al lachen. Voor een turbo zou een witte EVO 7+ niet misstaan 8)
Ik zal vanavond wat pics posten. Ben nu op mijn werk.....
Ik heb verschillende dingen gedaan om te kijken hoe de onderlinge wieldruk gaat veranderen....zeer nuttig om te weten. Ik laat bij deze de stoelen lekker erin zitten 8) .
Als ik (66-68kg) erin zou zitten dan heeft de ATR echt een hele goede balans volgens Prins. Dus, jongens..........vetburnerzzzzzzzz
@Dimer...bij Prins techniek te wassenaar. Je weet wel.....racabanden.nl etc,etc
- vtec vince
LCR wrote:Katana wrote:Zo zo. Wat is 45 % in benzine voor jou tank Luc?
Wat weegt je turbo btw?
Benzinewijzer ietsie onder de helf???
Dat is ongeveer 45% dan...Als je het echt precies wilt weten zou je tank leeg moeten zijn , en er dan 29.25 liter in moeten gooien :lol:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
LCR wrote:slydawg wrote:Maar wat wwaren de onderlinge wieldrukken dan?
Wist niet dat je turbo reed Luc.
Ik heb ook geen turbo..h aha a aaa ah ah
Aha, ik was al bang dat ik wat gemist had.
Op de site staat dat je 250pk aanboord hebt vandaar de verwarring :lol:
vtec vince wrote:Dat is ongeveer 45% dan...Als je het echt precies wilt weten zou je tank leeg moeten zijn , en er dan 29.25 liter in moeten gooien :lol:
Als je echt nauwkeurig gaat meten is een volle tank beter toch?
De balance van de ATR is goed verdeelt. Dit merk je het beste als je met hoge snelheid instuurt.
Ben je wel een beetje voorzichtig op de baan Luc?
Hmmm,daar zit wat in..een volle tank. Ik heb de laatste zoveel haast en zo weinig tijd dat ik eigelijk geen goede planning kan maken.
Maar dat even achterwege.......
Ik heb als doel om de ATR gedeeltelijk te strippen EN toch nog een zo goed mogelijk orginele balans te behouden..helaas. Wordt erug moeilijk omdat de gewichten kruiselings werken. Er is meer tijd en kennis nodig die ik allebei niet heb.
@Frans:
Op de baan staat mijn verstand op attack. Een goede voorbereiding is essentieel,tijdens het rijden redt ik het toch niet met mijn bejaarde reflexen :lol: . Volgens mij heb ik mijn lijstje toch nog voor 80% kunnen afwerken. Jammer van die cursus...dat was mss wel het allerbelangrijkste :roll:
En mocht er wat fout gaan dan ben ik 2 R's kwijt...
Maar dat even achterwege.......
Ik heb als doel om de ATR gedeeltelijk te strippen EN toch nog een zo goed mogelijk orginele balans te behouden..helaas. Wordt erug moeilijk omdat de gewichten kruiselings werken. Er is meer tijd en kennis nodig die ik allebei niet heb.
@Frans:
Op de baan staat mijn verstand op attack. Een goede voorbereiding is essentieel,tijdens het rijden redt ik het toch niet met mijn bejaarde reflexen :lol: . Volgens mij heb ik mijn lijstje toch nog voor 80% kunnen afwerken. Jammer van die cursus...dat was mss wel het allerbelangrijkste :roll:
En mocht er wat fout gaan dan ben ik 2 R's kwijt...
LCR wrote:Ik heb als doel om de ATR gedeeltelijk te strippen EN toch nog een zo goed mogelijk orginele balans te behouden..helaas. Wordt erug moeilijk omdat de gewichten kruiselings werken. Er is meer tijd en kennis nodig die ik allebei niet heb.
Haal alleen de overbodige en loszittende zaken eruit, zoals reservewiel, olieflessen, krik, inhoud dashboardkastje. Verder gewoon gaan rijden!
Is het je eerste keer op Zandvoort?
Katana wrote:Ga je schamen Luc. Verse R888 banden op vieze velgen !
Hoe rijden ze?

@IvoG
Nee, Zandvoort ken ik allang. Niet dat ik intensief heb zitten trainen ofzo,maar toch min 1 X p/j...
Ik ga nu wat serieuzer te werk, vroeger was gewoon dom knallen......