Is het mogelijk om het stuur van een 98-99 model ITR naar een 99-00 model ITR te wisselen.
Is dit een simpele klus, dus ouwe eraf halen, en de nieuwe erop zetten, en de airbag dus ook meteen goed passend en werkend?
Ik wil dus naar dit stuurtje toe (de airbag zit er overigens bij):
Je bebt een stuur trekker nodig wil je het goed doen, niet op stuurkolom slaan.
Stuur trekker kost tegen de €300
De dealer heeft er vast eentje liggen die je wellicht even mag gebruiken.
Je kan gewoon het stuur om wisselen. Wel eerst even je accu polen los maken, 5 min. wachten en dan kan je ze gewoon omwisselen.
Geen probleem en stekkertje van je airbag is gelijk. Dus plug en play, kom je er niet uit mag je me wel pm-en.
sigur wrote:Je kan gewoon het stuur om wisselen. Wel eerst even je accu polen los maken, 5 min. wachten en dan kan je ze gewoon omwisselen. Geen probleem en stekkertje van je airbag is gelijk. Dus plug en play, kom je er niet uit mag je me wel pm-en.
stuur past 100 % plug and play,heb het namelijk zelf al gedaan.
geen speciale tools nodig en je moet niet kloppen om het stuur eraf te krijgen.
gele srs(airbag)fichen zijn hetzelfde.
idd batterij afkoppelen , 5 min wachten,dan beginnen schroeven
vergeet eerst v h nieuwe stuur je gele srs-fiche niet aan te sluiten voor je de batterij terug aansluit.
srs lampje gaat na 6 sec gewoon terug uit dus het systeem werkt terug normaal
accupolen hoeven niet los maar je moet em niet per ongeluk op contact zetten want dan moet je em resetten
airbag gaat 100% zeket niet af. Mocht je em moeten resetten weet ik wel hoe maar dat moet ik ff opzoeken, staat ergens op een papiertje. Laat maar even weten als het moet.
Gereedschap wat je er voor nodig hebt: 1 draadje om door te verbinden.
Jan Visser wrote:Die 5 min wachtijd kun je terug brengen naar 10 seconden door de massaklem van de minpool af te halen en 10 seconden tegen de pluspool te houden.