Hoi,
Al langer is een gepiept te horen in mijn motorruimte rechtsvoor....waar de powersteering, dynamo en airco zit. Geen idee wat het is, dealer ook niet trouwens.....alle riemen pas pas vervangen en nog steeds dat gepiept.
P.S ik heb geen last van muizen nee. Daar is de motorruimte te lawaaig :silly: en heet :stampen: .......
donkeykong wrote:het kunnen ook je pulleys zijn voor die riemen klein beetje schoon poetsen en wd40??
hmmm,mss dat toch maar proberen.
Heb online 40L Castrol magnetec gekocht met als beloning een gratis spuitbusje Loctite ops: voor dergelijke klusjes 8)
Dimer wrote:Je weet dat Loctite precies het tegenovergestelde doet van WD40...
Hmmm....dit staat erop:
Loctite 8201
*bescherm tegen corrosie
*snelle tijdelijke smering van bewegende delen
*verdringt vocht
*reinigt zonder te ontvetten
-niet voor je a*s
*te gebruiken als drupolie
Dimer wrote:Je weet dat Loctite precies het tegenovergestelde doet van WD40...
Ik dacht het zelfde!
LCR wrote:Hmmm....dit staat erop: Loctite 8201 *bescherm tegen corrosie *snelle tijdelijke smering van bewegende delen *verdringt vocht *reinigt zonder te ontvetten -niet voor je a*s *te gebruiken als drupolie
Dimer wrote:I ken mensen, die mensen kennen en die mensen kennen mensen en die kennen dat zo regelen!
Ik ken die mensen, die mensen kennen en die mensen kennen mensen die jij kent niet...
Wel ken ik mensen die mensen kennen en die mensen kennen mensen die mensen kennen die dat zo regelen kennen dat mensen die mensen kennen niets meer kennen kunnen of kannen...