Ik heb dus m'n ITR gekocht met slechts 1 sleutel.. is dus een redelijk klote situatie als je een lange garage hebt waar 2 autos achter elkaar staan die constant gebruikt worden :-?
nu moet ik dus een 2de sleutel hebben, en ik heb een fijne witte flipkey gezien. maar het probleem is, er zit geen transponder in. de honda garage beweert dat de auto niet aan de praat te krijgen is zonder die transponder in de sleutel. verkoper van de blanco sleutel beweert dat ik hem gewoon moet laten naslijpen en dat hij perfect zou werken. zoniet valt die transponder ergens te vinden of krijgen? want ik gok dat de verkoper dan liegt.
maby thx for the answers 8)
Zonder die transponder gaat het zeker niet lukken. Niet kopen dus die sleutel. Best langs de dealer gaan om een originele na te laten maken met transponder.
idd, extra sleutels zijn alleen bij de delaer aan te vragen. Je moet dan wel dat kleine flapje met nummer erbij hebben. Normaal gesproken hing dat aan de orginele sleutelbos.
Als je hem dan hebt moet hij ook eerst nog ingeleerd worden zodat de ecu weet dat deze sleutel de motor mag starten.