Ik ben al effen een lid van dit forum,waar ik ook véél informatie heb gevonden omtrent de DC2,dus ik zal me dan ook maar eens voorstellen op aanvraag van verschillende fora-leden :-) ..
Ik ben Marseille - echte naam Yves - en ben nu 22j oud en kom uit Belgie.
Ik bezit al effen een een JDM Integra Dc2 Spec '98 die ik zelf uit de Uk heb gehaald(heeft er een klein jaartje rondgebolt,want ze was uit Japan geimporteerd in 2008),maar deze staat nu te koop..
Mijn DC2 heeft de volgende Specs:
- Dry Carbon motorkap (Merk uknown)
- Rechte lijn met catvervanger (Merk unknown)
- Gele mistlampen
- Mugen stuurtje
- Mugen pedalen
- Doorvisors
Jammer genoegt hebben ze het mistlicht in de bumper gestoken en boxen in de hoedenplank geplaatst :-? .

Ik bezit ook nog een Civic EE9 die ik over een paar maandjes uit de Uk gehaald heb.
Deze komt van de allereerste eigenaar met 108.000km.
Ik heb bijna alle facturen sinds de wagen bolt,originele brochures,Papier van levering,Workshop-boeken,Serviceboekje,...
Heeft de Oem mudquards vooraan en achteraan zitten + Oem dashmad.
Ook is het reservewiel een volwaardige EE9 velg.

Verandering voor de EE9 worden:
- Verlaging (Ligt al g'reed,ga ik binnenkort monteren)
- Doorvisors
- Nieuwe uitlaatlijn
- JDM velgsetje
- Ef9 tapijtjes (Liggen er al in..Na héél lang zoeken)
Ook bezit ik nog een Crx EE8 waar ik al een paar jaartjes aan bezig ben met volgende specs:
- Exterior Wide body - Alles homemade -
- S2000klauwen en schijven
- B18c swap met gecleande motorbaai + motorblok volledig in kleur
- Homemade rollcage
- Wiredtuck interieur + alle gaatje zijn bijna toegelast in het interieur.
- En de gehele bekleding komt in't carbon met een geflokt zelf gemaakt dashbord.
Ik ga niet snel foto's posten,want ik denk dat mun Crx hier niet echt gesmaakt zal worden :mrgreen:
Ook 2 weken geleden was ik nog in het bezit van mijn Subaru waar ik bijna 3j mee gereden heb met volgende Specs:
- 18 x 8 Prodrive's Pff7
- Sport Maxx Gt banden 225/40/18 erop
- Kw Variant 1 Inox
- Wielkassen gerold
- Scoobysportspoiler met carbon vleugel
- Sti front splitters
- Sti Grill
- Sti Foglightcovers
- Sti V-limited frontlip
- Sti Badges
- Sti valvewheelcaps
- Sti Scoop
- US-Frontfenders (geen zijpinkertjes meer)
- Rechte lijn vanaf de turbo van Supersprint
- Forge BOV
- Autostyle bonnetdampers
- Motoronderdelen mee in het wit gespoten
- Greddy turbotimer
- Sti interieur
- Oreca Deepdish rallystuurke
- Shortshifter
- Takata's short Version
- Harness Bar
Piccies:

Maar deze is verkocht zoals je hierboven kunt uit aflezen en vandaar dat ik ook de Dc2 verkoop.
Ook heb ik volgende auto's nog in het bezit gehad:
Mijn eerste EE8 :

Een 2de EE8

En mijn eerste Dc2 die ik maar 2weken in mijn bezit heb gehad,want mijn ouders vonden dat de wagen véél te veel pk's had voor mijn leeftijd (18j - wat ik wel nu begrijp,maar toen niet :-) )

Mss niet iedereens smaak,maar ik vond het toen een mooie wagen + de wagen had een spin gemaakt waardoor de kit helemaal stuk was en toen ideaal was om ze weer standaart te zetten,maar t'mocht niet zijn..Dus een kennis heeft ze maar voorzien van een Buddy Club kit.
Bij deze mijn korte introductie van mijn japanse wagens :-) ,want ik bezit nog een Oldie + nog een hoop andere.
Groetjes,
Yves :wink: