Radio NSX
Radio NSX
Ik heb een vraag voor de deskundige.
Wij hebben een NSX waarvan de radio niet werkt. Alles origineel! Het probleem zijn de printplaten vd versterkers die niet werken. Het schijnt een bekend probleem te zijn.
We willen de originele radio behouden.
Het werkt zo. Er zit een originele Honda Bose radio in, 2 versterkers voor de speakers in de deuren en een subwoofer tussen achter de stoelen.
Je zou zeggen bestel nieuwe printplaten, maar die kosten meer dan 1000 euro. Dus een andere oplossing zou fijn zijn.
Mijn vraag is tweeledig.
1. Weet iemand waar ik deze printplaten kan laten repareren. (De meeste mensen waar ik het gebracht heb kunnen het niet omdat ze het niet kunnen testen...??
2. Kan ik die speakers niet direct aansluiten op de radio of anders een setje aftermarket speakers + versterkers erop zetten.
Misschien weet iemand dit, of weet iemand iemand die dit weet ofzo...
Alvast bedankt!
Wij hebben een NSX waarvan de radio niet werkt. Alles origineel! Het probleem zijn de printplaten vd versterkers die niet werken. Het schijnt een bekend probleem te zijn.
We willen de originele radio behouden.
Het werkt zo. Er zit een originele Honda Bose radio in, 2 versterkers voor de speakers in de deuren en een subwoofer tussen achter de stoelen.
Je zou zeggen bestel nieuwe printplaten, maar die kosten meer dan 1000 euro. Dus een andere oplossing zou fijn zijn.
Mijn vraag is tweeledig.
1. Weet iemand waar ik deze printplaten kan laten repareren. (De meeste mensen waar ik het gebracht heb kunnen het niet omdat ze het niet kunnen testen...??
2. Kan ik die speakers niet direct aansluiten op de radio of anders een setje aftermarket speakers + versterkers erop zetten.
Misschien weet iemand dit, of weet iemand iemand die dit weet ofzo...
Alvast bedankt!
Probeer anders http://www.ferraribodyshop.nl. Misschien heeft Gerrit nog van die dingen liggen.[/url]
mr. X wrote:klopt, kennis van me had dit probleem ook. Die heeft de hele meuk eruit geknikkert omdat hij het standaard systeem waardeloos vond, Bose of niet.
Heeft die kennis van jou die meuk nog? Kben daar in geinteresseerd voor de onderdelen...
Tsja kweet niet hoe ver ik wil gaan met origineel houden :roll:
MLM wrote:Heb een tijdje in Thailand gewoond en wat ze daar met printplaten deden was heel simpel. WD40 erop met een oude tandenborstel alles goed borstelen en wonder boven wonder deed ie het dan 9 van de 10 keer.
:shock:
Whaha grappig!
Het is een bekend probleem dat die printplaten door fikken. Dus 98% kans dat dat het is en niet een slecht contactje.
Toch bedankt voor de tip!
-