Voorstellen .

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
d3stro

Voorstellen .

Post by d3stro »

Aangezien iedereen zichzelf even dient voor te stellen doe ik het ook even bij deze . Ik ben Sander, ben 25 jaar jong en woon in het mooie Brabant .

Aangezien ik al een aantal jaar auto rij heb ik al verschillde auto's gehad.
Langzaam aan vond ik het eens tijd om eens voor wat anders te gaan kijken. Nu kwam ik ineens een Honda Integra Type R tegen en ik dacht ik ga daar eens meer info over opzoeken 8) .

Zo kwam ik op dit forum terecht en hopelijk kan ik hier de informatie krijgen (vinden) die ik zoek :wink: .
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Welkom!

Mijn ITR is te koop...
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

Welkom! Als je meer wilt weten over ITR's zit je hier zeker goed.
En als je nog nooit Honda gereden hebt....maak dan maar snel een testritje! :twisted:

gr.


ATR #45/50 (Dirk)
d3stro

Post by d3stro »

Dirk V wrote: ...


Ik dacht al dat ik op de goede plaats ben aanbeland zo zie je maar dat Google heel handig is ;) .

En ik heb inderdaad nog nooit Honda gereden dus dan moet ik dan toch maar eens een testrit gaan maken als ik het zo hoor :razz: .
muggo
Posts: 113
Joined: Thu Aug 13, 2009 6:36 pm

Post by muggo »

welkom hier

je moet zeker gauw een testrit maken met een honda het rijd gewoon geweldig
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Welkom... enn goede keus

Zoals Benjd. zegt, hij heeft hier enkele hele mooie exemplaren in ons te koop topic.

Succes met je zoektocht. :wink:
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Welkom d3stro, succes met het zoeken.
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

8) WELKOM en zeer goede keus om een ITR te nemen
Maus_aka_papachico
Posts: 268
Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am

Post by Maus_aka_papachico »

d3stro wrote:
Dirk V wrote: ...


Ik dacht al dat ik op de goede plaats ben aanbeland zo zie je maar dat Google heel handig is ]

Welkom hier,..

Dan ga je DE VTEC geweldig vinden.. :D Life begins at 5700 RPM.. :lol:
d3stro

Post by d3stro »

Maus_aka_papachico wrote: ... [Life begins at 5700 RPM.. :lol:


Na al jullie reacties ben ik toch wel benieuwd hoe dat nu rijdt een ITR (VTEC), maby stiekem toch eens snel bij eentje gaan kijken :o
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

d3stro wrote:
Maus_aka_papachico wrote: ... [Life begins at 5700 RPM.. :lol:


Na al jullie reacties ben ik toch wel benieuwd hoe dat nu rijdt een ITR (VTEC), maby stiekem toch eens snel bij eentje gaan kijken :o

:wink: wel eerst goed warm rijden dan pas VTEC!! :twisted:
d3stro

Post by d3stro »

-=[BLACKA wrote:=-] :wink: wel eerst goed warm rijden dan pas VTEC!! :twisted:


Hehe bedankt voor de tip :mrgreen: maar als ik een ding heb geleerd vanaf dag 1 dat ik mijn rijbewijs heb is dat je pas goed gas mag/kan geven als een auto op tempratuur is :wink: .
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Bij mij zei de dealer zelfs toen ik een proefrit ging maken in een EP3 dat ik hem eerst warm moest rijden...!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Zoals het hoort! En als ik dealer was zou ik elke auto zelf warm rijden. Je moet eens weten hoe er met auto's (nieuw of gebruikt) omgesprongen wordt. Om bang van te worden.
Maus_aka_papachico
Posts: 268
Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am

Post by Maus_aka_papachico »

En kijk alsjeblieft niet naar de watertemp.meter want die is binnen een minuut of 5 op temperatuur.
De olie heeft meer tijd nodig om op temperatuur te komen... :wink:
d3stro

Post by d3stro »

Het wil wel wat zeggen als een autoverkoper zegt dat je de auto eerst netjes moet warm rijden, ik gok dat dit bij 9 van de 10 auto bedrijven niet eens gezegd wordt. Al deze kleine dingen onderscheiden toch wel de verschillende autobedrijven van elkaar :) .

Maar mocht ik nou een proefrit maken dan zal ik hem zeker 10 tot 15min warm rijden dan weet ik zeker dat de olie op de juiste tempratuur is :) .
Maus_aka_papachico
Posts: 268
Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am

Post by Maus_aka_papachico »

d3stro wrote:Maar mocht ik nou een proefrit maken dan zal ik hem zeker 10 tot 15min warm laten draaien dan weet ik zeker dat de olie op de juiste tempratuur is :) .


10 tot 15 min warm RIJDEN. Warm draaien duurt een eeuwigheid.. :wink:
d3stro

Post by d3stro »

Maus_aka_papachico wrote:10 tot 15 min warm RIJDEN. Warm draaien duurt een eeuwigheid.. :wink:


Sorry typfout ik heb het gelijk aangepast ik bedoelde natuurlijk warm rijden :o ops:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

En niet stationair warm laten draaien, das slecht voor je motor omdat hij onvoldoende olie krijgt bovenin het blok.
Maus_aka_papachico
Posts: 268
Joined: Sun Aug 31, 2008 9:26 am

Post by Maus_aka_papachico »

Jo& wrote:En niet stationair warm laten draaien, das slecht voor je motor omdat hij onvoldoende olie krijgt bovenin het blok.


juist em.. :thumbs:
Locked