honda nsx
-
honda nsx
Hallo allemaal
ik heb een vraagje over een honda nsx wie is of weet iemand die hier in thuis is.de gaat over een history van een een bepaalde auto.
alvast bedankt michel
ik heb een vraagje over een honda nsx wie is of weet iemand die hier in thuis is.de gaat over een history van een een bepaalde auto.
alvast bedankt michel
-
o ok ik zal het even wat duidelijker neer zetten!sorry
ik wil eigenlijk weten of iemend de nsx kent met het kenteken 91-DH-HV. Die staat namelijk te koop!En ik heb er intresse in maar ik wil eigenlijk meer weten over de history van het voertuig of iemand de eigenaar kent of er meer over weet in de nsx wereld!
alvast bedankt
ik wil eigenlijk weten of iemend de nsx kent met het kenteken 91-DH-HV. Die staat namelijk te koop!En ik heb er intresse in maar ik wil eigenlijk meer weten over de history van het voertuig of iemand de eigenaar kent of er meer over weet in de nsx wereld!
alvast bedankt
- Gaskleppie
-
Voer hier het kenteken in voor beetje algemene info: https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
-
nsx
hoi
Op rdw had ik hem al na getrokken zo ziet het er goed uit maar ik wil echt een history weten want ik heb gehoord dat ie geen schadevrij verleden heeft maar ik vind het niet erg dat ie schade heeft gehad maar hoeveel en hoe erg!
Dimer:dit is de advertentie:http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Honda/NSX/6340423/fotos.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Honda&modellen=NSX&vanBouwjaar=1984&totBouwjaar=2009&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=5&pos=2
alvast bedankt weer
Op rdw had ik hem al na getrokken zo ziet het er goed uit maar ik wil echt een history weten want ik heb gehoord dat ie geen schadevrij verleden heeft maar ik vind het niet erg dat ie schade heeft gehad maar hoeveel en hoe erg!
Dimer:dit is de advertentie:http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Honda/NSX/6340423/fotos.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Honda&modellen=NSX&vanBouwjaar=1984&totBouwjaar=2009&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=5&pos=2
alvast bedankt weer
- vtec vince
Wat zegt dat over de periode dat deze eigenaar de wagen heeft?
Gewoon goed kijken en desnoods iemand meenemen die niet met zijn hart kijkt maar met zijn hoofd.
Gewoon goed kijken en desnoods iemand meenemen die niet met zijn hart kijkt maar met zijn hoofd.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- vtec vince
HONDA wrote:Wat zegt dat over de periode dat deze eigenaar de wagen heeft?
Het is niet echt normaal dat een dealer een telefoonnummer afgeeft van de vorige eigenaar :s
Iemand meenemen die er verstand van heeft is altijd goed! Zeker als die ook verstandig kijkt :wink:
- vtec vince
[quote="vtec vince"]Ik heb toch al een paar keer een tel nr gekregen....ze geven het niet graag , maar na een beetje volhouden kom je een heel eind ]
Ik weet niet of ik dat zo relaxed zou vinden.
Stel dat ik iemand aan de telefoon heb gehad die auto idd koopt en er gaat iets stuk wat niet in de garantie zit ofzo...
Ik weet niet of ik dat zo relaxed zou vinden.
Stel dat ik iemand aan de telefoon heb gehad die auto idd koopt en er gaat iets stuk wat niet in de garantie zit ofzo...