Ik ben wat research aan het doen om een andere uitlaat te plaatsen. Momenteel heb ik de invidia gt300 er onder. Best luid ops:
Ik zou graag terug naar de originele look gaan op mijn EP2. Zou iemand de uitlaat van de EP3 kunnen meten? Binnen en buiten diameter, zo kan ik zien of dit (veel) verschilt van de EP2 uitlaat die toch best smal is en heb ik normaal geen probleem met een te grote diameter.
Alvast bedankt!
Ik weet dat het niet plug & play past Maar ik zou een volledige uitlaat vanaf de cat van een ep3 willen overnemen. Zo moet ik enkel de middenpijp en 20 tal cm later verlengen.
Ik heb een raceheader van dc-sports klaarliggen om op de civic te gaan maar deze eindigt in 52 dacht ik dus ik zou ofwel een ep3 uitlaat willen nemen als deze ongeveer dezelfde diameter heeft en indien niet een custom uitlaat laten maken met originele einddemper.
Zal het is checken als ik thuis ben. Zacht ook dat de ep3 iets grotere diameter had... Vandaar mijn vraag.
@slydawg & riddertje: thx om ff de moeite te nemen!
Damn wie had kunnen denken dat de ep3 2.0l 200pk een even grote diameter zou gebruiken als de EP2 1.6 110pk versie :-?
Logisch lijkt het me toch niet zo...
magnificent_one wrote:Damn wie had kunnen denken dat de ep3 2.0l 200pk een even grote diameter zou gebruiken als de EP2 1.6 110pk versie :-? Logisch lijkt het me toch niet zo...
bedankt voor de reacties in ieder geval!
Ik heb een aantal jaar terug een EP3 uitlaat op mn EP sport gezet.
Dacht al dat dat de reden was :-)
Ja oem is meestal het mooiste, vandaar dat ik denk om mijn invidia weg te doen voor andere (grotere) backpipe en originele demper