Dashboardverlichting vervangen, duur?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
autodre

Dashboardverlichting vervangen, duur?

Post by autodre »

De linkerkant van mijn dashboardverlichting (toerenteller linkerzijde) doet het niet meer. Net zoals de nachtverlochting om de aircoknop...

Mijn auto staat nu toch bij de garage dus kan het laten fixen. Zal het veel kosten?
Jo&

Post by Jo& »

Ben er bang voor.
Ze zullen iig een gedeelte, dan wel je gehele dashboard (voorzichtig!) los moeten halen. En natuurlijk terug plaatsen...
autodre

Post by autodre »

Nou dan hou ik het wel even zo...Geen zin in een kostenpost van 300 euro ofzo voor iets wat niet echt vervelend dan wel nodig is
slydawg

Post by slydawg »

nee nee, lampje kost iets van 2 of 5 euro voor je tellerbak, binnen 5 min is ie vervangen, die van je airco zal lastiger gaan aangezien het hele middenpaneel los moet.
autodre

Post by autodre »

Okee, dat dat lampje weinig kost wist ik, maar was bang dat het hele dash los moest...Ik bel anders wel ff :)
slydawg

Post by slydawg »

autodre wrote:Okee, dat dat lampje weinig kost wist ik, maar was bang dat het hele dash los moest...Ik bel anders wel ff :)

Gelukkig niet, ff zwarte omlijsting los trekken, 3 schroeven los, tellerbak naar voren wippen, 2 stekkers los en je kan de tellerbak eruit halen en zo aan de achterkant defecte lampie eruit en nieuwe erin.
autodre

Post by autodre »

okee, doe ik dat meteen ff
Jo&

Post by Jo& »

Dat valt idd mee!
Gijs

Post by Gijs »

Heb het ook al gehad, maar dan van de snelheid, is inderdaad zo gedaan :D
Sjoerd

Post by Sjoerd »

Ik heb laatst ook de lampjes vervangen omdat de dashboardverlichting nogal zwak was. Geen overbodige luxe, de lampjes waren namelijk zwart, idem bij een vriend van mij. Scheelt echt stukken!
Locked