Auto gaat voor onderhoud naar auto Maarschalk in Hillegom
Auto gaat voor onderhoud naar auto Maarschalk in Hillegom
Hij begreep dat ik graag wilde, had alleen geen leenauto. Na bellen kon ie er een regelen voor mij. (anders kon ik pas later als de officiele leenauto er weer was)
Ik kan nu dinsdag al heen! Dus hoop dat jullie gelijk hebben want het kost een vermogen.
Koppeling + bakolie etc 1050EU
grote beurt 605euro...
Kortom 1655 euro..PFFFF waarschijnlijk heeft vorige eigenaar goed geragt in het begin, want 120.000 vond ie erg snel voor een CTR...
Maar ja, als ik er voor 1600 euro weer jaren tegenaan kan is het goedkoper dan een andere auto kopen....
Ik kan nu dinsdag al heen! Dus hoop dat jullie gelijk hebben want het kost een vermogen.
Koppeling + bakolie etc 1050EU
grote beurt 605euro...
Kortom 1655 euro..PFFFF waarschijnlijk heeft vorige eigenaar goed geragt in het begin, want 120.000 vond ie erg snel voor een CTR...
Maar ja, als ik er voor 1600 euro weer jaren tegenaan kan is het goedkoper dan een andere auto kopen....
Ik vind 120.000 km niet raar hoor...
Je hoeft niet te raggen om je koppeling te verslijten. Als je altijd met te veel koppeling wegrijd slijt hij geleidelijk te veel.
Misschien kun je er meteen een lichter vliegwiel in laten plaatsen?
Kan evt origineel Honda door de facelift versie te laten plaatsen...
Scheelt 0.2 seconden op papier.
Je hoeft niet te raggen om je koppeling te verslijten. Als je altijd met te veel koppeling wegrijd slijt hij geleidelijk te veel.
Misschien kun je er meteen een lichter vliegwiel in laten plaatsen?
Kan evt origineel Honda door de facelift versie te laten plaatsen...
Scheelt 0.2 seconden op papier.
pffff, serieuze bedragen.
ik zou niet voor een facelift vliegwiel gaan, kost zowieso meer als 100 en zoveel (0,2 sec sneller naar 100) verschil maakt het niet uit.
Een lichter vliegwiel zorgt dat je motor beter/feller oppakt, je wint/verliest er geen vermogen mee. Nadelen zijn hooguit dat optrekken vanuit stilstand wat trickier is, meer kan ik er niet verzinnen.
ik rij al geruime tijd rond met een licht vliegwiel en bevalt me prima.
ik zou niet voor een facelift vliegwiel gaan, kost zowieso meer als 100 en zoveel (0,2 sec sneller naar 100) verschil maakt het niet uit.
Een lichter vliegwiel zorgt dat je motor beter/feller oppakt, je wint/verliest er geen vermogen mee. Nadelen zijn hooguit dat optrekken vanuit stilstand wat trickier is, meer kan ik er niet verzinnen.
ik rij al geruime tijd rond met een licht vliegwiel en bevalt me prima.
Zo; it's my lucky day
Remschijven +blokken ook vervangen. Schijven zaten onder de limiet. (d8 2 stuks) En tevens een motorsteun vervangen.
Pfff, maar goed dat ik besloten had er nog 120.000 verder mee te rijden :-)
Wel aardige monteur, en hij bewaart alles om het te laten zien. Niet omdat ik het niet vertrouw, maar gewoon uit interesse. Laat ie nog meteen wat andere dingetjes zien hoe het werkt.
Remschijven +blokken ook vervangen. Schijven zaten onder de limiet. (d8 2 stuks) En tevens een motorsteun vervangen.
Pfff, maar goed dat ik besloten had er nog 120.000 verder mee te rijden :-)
Wel aardige monteur, en hij bewaart alles om het te laten zien. Niet omdat ik het niet vertrouw, maar gewoon uit interesse. Laat ie nog meteen wat andere dingetjes zien hoe het werkt.