Hopeliijk kan iemand mij hier verder helpen, want mijn achterlichten werken niet meer. De knipperlichten, remlichten, reverselight en mistlamp werken nog wel, evenals mijn kentekenverlichting.
Maar wanneer ik de stadslichten, dimlichten, of groot licht laat branden doen de achterlichten het niet.
Ik heb alle zekeringen al gecheckt en dacht iets over het hoofd te zien. Dus naar een Honda garage geweest en ook die kwam er zo snel niet uit. Die heeft ook even alle zekeringen gecheckt en met een spanningsmeter gekeken, maar er is geen spanning op de fittingen te vinden. Dan kan ik mijn auto daar wel neerzetten, maar dat is niet zo 1 2 3 gevonden zeiden ze. Dus kun je je portomonaie gelijk opentrekken.
Het zou dus een draadbreuk kunnen zijn, maar ook een kapotte boardcomputer zei hij. Ook vroeg hij direct of ik een trakhaak had, of erop gehad had. Maar ook dat is niet het geval. Wie rijdt er immers met een trekhaak op een type R :roll:
Misschien dat iemand hier ook eens een soortgelijk probleem heeft gehad en me verder kan helpen??
HELP!! ATR Achterlichten werken niet meer
Ik ga morgen direct kijken! Ik (en de Honda garage) hebben alleen de rechter nast dashboard en onder de motorkap gekeken. Links niks gekeken, maar mijn auto is rechtsgestuurd, dus zou er links nog een moeten zitten bij mij. Vond het al heel vreemd dat er nergens een aanduiding stond voor rear lights o.i.d. maar volgens de Honda garage staan de lampen geschakeld voor en achter qua afzekering.
Hoop dat dat niet zo is en ik dus morgen de kapotte zekering kan vinden.
Ik laat het direct weten als ik gekeken heb.
Hoop dat dat niet zo is en ik dus morgen de kapotte zekering kan vinden.
Ik laat het direct weten als ik gekeken heb.
Vandaag nogmaals alle zekeringen gecheckt en niks te vinden! Ik heb de zekeringen aan de zijkant van het dashboard aan de stuurzijde bekeken, de zekeringen onder het dashboardkastje met dat kleine klepje ervoor en die onder de motorkap. HELP!!!!
Heeft iemand enig idee welke zekering exact van de achterlichten is? Of een schema ergens online? Zodat ik dat eens uit kan pluizen.
Of iemand een ander idee wat het zou kunnen zijn?
Heeft iemand enig idee welke zekering exact van de achterlichten is? Of een schema ergens online? Zodat ik dat eens uit kan pluizen.
Of iemand een ander idee wat het zou kunnen zijn?