Hagel!!!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
FiR3F0X

Hagel!!!

Post by FiR3F0X »

Ja hoor, ff een cursus op woensdrecht doen,dus slaap hier op de basis de hele week.

Afgelopen nacht noodweer hier geweest,werd er wakker van :S

Resultaat Alle auto's dikke hagel schade :( , die van mij ook uiteraard, ken wel janken!!! :evil: :censor , net van het weekend druk geweest om hem helemaal netjes in de poets te zetten na het kleien en dan dit erover heen :( Compleet over hele auto inslagen :S

Gelukkig all-Risk verzekerd,maar toch.

Moest het ff kwijt.. bedankt :)

Nog meer mensen schade??
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Gelukkig stond de mijne in de schuur. Normaal gesproken staat hij ook gewoon op straat!
real187

Re: Hagel!!!

Post by real187 »

FiR3F0X wrote:Ja hoor, ff een cursus op woensdrecht doen,dus slaap hier op de basis de hele week.

Afgelopen nacht noodweer hier geweest,werd er wakker van :S

Resultaat Alle auto's dikke hagel schade :( , die van mij ook uiteraard, ken wel janken!!! :evil: :censor , net van het weekend druk geweest om hem helemaal netjes in de poets te zetten na het kleien en dan dit erover heen :( Compleet over hele auto inslagen :S

Gelukkig all-Risk verzekerd,maar toch.

Moest het ff kwijt.. bedankt :)

Nog meer mensen schade??

ik heb de verhalen gehoord van in de buurt (hoogerheide), hagelstenen als golfballen!! en flink wat deuken, gelukkig bij ons 10km verder was het niet zo erg met de hagel.

maar goed dat je gelukkig all-risk verzekerd bent.
boikel

Post by boikel »

Normaal staat mijn ITR altijd 's nachts binnen. Vandaag moest mijn andere auto naar de APK keuring, dus integra maar buiten laten staan.
Werd vannacht om 00:30 wakker van het onweer en het geluid van hagel(2-3cm diameter). Ben als een gek naar buiten gerend met mijn auto cover, binnenzetten had geen zin meer. Samen met mijn vriendin snel de auto bedekt en de cover enigszins omhoog gehouden om directe treffers te voorkomen. Heb zelf wel een paar hagelstenen teruggekopt maar dat heb ik er wel voor over.

Voor zover ik kan zien heeft de ITR geen schade opgelopen. Komend weekend eens goed wassen en met een tl buis zoeken naar deukjes.

Het wordt misschien weer eens tijd voor een Type R uitdeukdag. :-?
FiR3F0X

Post by FiR3F0X »

haha ja idd :p
donkeykong

Post by donkeykong »

Ik heb vanmorgen ff snel gekeken, maar zag op het eerste gezicht niks.
Als het weer wat mooier weer is ff wassen en goed kijken jaaa :)

Ik hoorde dat het keihard begon te hagelen en ben naar buiten gegaan maar ik kon de auto nergens onder zetten, ik stond erbij en keek erna.
gelukkig waren de hagelstenen niet heel groot in Almere
Jo&

Post by Jo& »

Wij werden er ook wakker van hier in Eindhoven.
Heb een van de honden die buiten zat binnen gehaald (zat wel in een hele grote kennel + nachthok maarja).

Me auto zo op het eerste gezicht geen schade. Stond ook buiten maarja kan er ook geen kant mee op hier.

Type-R uitdeukdag heb ik wel behoefte aan, denk alleen dat de uitdeukers het de komende maanden wel weer erg druk zullen hebben.
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Ik sta gelukkig sinds 2 weken weer onder een carport met de Prelude... gelukkig maar, want hier ging het toch ook echt flink tekeer.
RedSun

Post by RedSun »

Als je all risk verzekerd bent is er niet zoveel aan de hand (los van de irritatie en pijn in je hart).

De schade die je claimt gaat niet van je no-claim af omdat het een beperkt casco schade is.

Dus al ben je alleen WA+ verzekerd, dan kun je de schade ook claimen.
Nana korobi ya oki
juggie

Post by juggie »

En als je er een expert op los laat istie weer als nieuw!

Ik heb daken gezien waar honderden kilo's aan sneeuw op heeft gelegen (zitkuil is er niks bij)
Weer hersteld als nieuw!
Kosten tussen 250 ~ 1.000 euro !
FiR3F0X

Post by FiR3F0X »

Volgende week vrijdag afspraak bij schade bedrijf, daar komt schade expert kijken en dan hoor ik het wel.

Gaat idd niks van no-claim af,omdat het de natuur is.
Gister hoorde ik nog van een man met een 1 jaar oude suzuki swift dat die totel loss werd verklaard.

Hoop dat ze de mijne wel goed kunnen maken, ga net zolang door totdat die goed is iig.
Ik heb hem net 4 maanden..

De rest ook suc6, groeten laterss
RedSun

Post by RedSun »

Dat die swift loss is ligt aan de dagwaarde.
Dat red je niet bij de jouwe al moeten ze het dak vervangen.

Komt goed, no worries
Nana korobi ya oki
vtecmoon

Post by vtecmoon »

damn, leest dit pas net, vindt het net zo vreselijk, mijn ex!!!
hopelijk komt het allemaal weer goed :o (
noppie

Post by noppie »

Zolang ie maar niet word hersteld zoals in DGB.

Gewoon hele dak in de plamuur en schuren maar! :(
Locked