piep signaal
piep signaal
in mijn fn2 vind ik het heel vervelend als ik mijn gordel niet aandoe dat ik de hele tijd op het piep signaal moet luisteren. als ik de sensor uitschakel in de zetel dan gaat mijn airbag waarschijnlijk niet meer bij een ongeval. ik denk de beste optie is met een schakelaar het klikslot overbruggen. zodra ik instap klik ik op de schakelaar en denk het klikslot dat de gordel inzit. ik rij veel in de buurt en vind het vervelend de gordel dan aan te doen,daarmee. iemand ervaring mee?
-
"Sorry, maar wat een vagina excuus! ga je schamen en draag je gordel!"
ik vraag zeker uw mening niet over het dragen van een gordel,als ik grote tochten maar of ik ga rap rijden dan zal ik zeker een gordel dragen. maar voor een paar straten te rijden of naar de bakker en zo te gaan rij ik een graag zonder die spannende gordel rond mijn lichaam. weer zo'n moraal ridder dan iemand op zijn vingers wijst en zelf waarschijnlijk te pakken is op vanalles en nog wat!!! dus hou uw comentaar maar voor jezelf.
ik vraag zeker uw mening niet over het dragen van een gordel,als ik grote tochten maar of ik ga rap rijden dan zal ik zeker een gordel dragen. maar voor een paar straten te rijden of naar de bakker en zo te gaan rij ik een graag zonder die spannende gordel rond mijn lichaam. weer zo'n moraal ridder dan iemand op zijn vingers wijst en zelf waarschijnlijk te pakken is op vanalles en nog wat!!! dus hou uw comentaar maar voor jezelf.
LCR wrote:Je kan ook gewoon je gordel achter je inklikken toch?
Dat een ex-collega van mij ook toen ik nog loonslaaf was bij een autoverhuurbedrijf. Gek werd je van al dat gepiept terwijl je veel in en uit moet rijden....
dat is ook niet echt confortabel rijden.
ik denk dat de beste oplossing het gordelslot overbruggen met een schakelaar. iemand ervaring mee? gelieve de moraal ridders zich te onthouden met hun commentaar over de gordel te dragen.
honza wrote:"Sorry, maar wat een vagina excuus! ga je schamen en draag je gordel!"
Het is goed bedoeld. 80% van alle ongelukken gebeuren in een straal van 2 km rond het huis of werkplek.
Ik heb zelf als koerier gewerkt en dit betekend 68 keer per dag in en uit stappen. Gewoon gordel om. Gaat op een gegevn moment vanzelf.
Denk ook aan eventuele passagiers. Als de wel hun gordel om hebben en u niet verandert u in een zeer zwaar projectiel in geval van een aanrijding. Komt hard aan hoor

Er is een leuk berekening voor welke krachten vrij komen (G) bij een aanrijding, zelfs al bij 50 km/h.
Dit is natuurlijk goed bedoeld

- ChristopheR
Type R CW wrote:mss kun je gwn naar het autokerkhof gaan, een gordel daar halen en het klik systeem er af knippen en dat in het slot van je fn2 klikken. Dan denkt hij dat je je gordel aan hebt![]()
Lukte met de VW Fox en Mercedes C 200 van mijn schoonouders, dus de moeite om te proberen.
Hier in de buurt (naar de winkel, bakker,frituur,...) rij ik ook zonder gordel. Mijn vriendin wordt gek van de piep, gelukkig heb ik engelengeduld.
dank u ministers van verkeer en verkeers deskundigen.
misschien is er nog een plaatsje vrij op het parlement..
ik weet dat ook allemaal wat jullie schrijven,en mijn passagiers dragen altijd de gordel. en ik ben zeker dat ieder van jullie ook wel eens te rap rijdt,dat is nog veel gevaarlijker dan de gordel eens niet dragen. de mensen dat het meeste klagen over zo'n dingen doen zelf genoeg overtredingen waar ze niet voor uitkomen. het is gemakkelijk op een forum iets moraals te schrijven...maar ik vraag dat allemaal niet aan jullie,mijn vraag is of iemand daar ervaring mee heeft om het piepsignaal op te lossen. op een auto afbraak een gordel halen is ook geen optie,dan moet je die altijd inpluggen en als ik een rap mijn gordel moet insteken dan moet ik eerst die andere uitpluggen. ik denk dat het beste nog altijd is het contact overbruggen met een schakelaar.
misschien is er nog een plaatsje vrij op het parlement..
ik weet dat ook allemaal wat jullie schrijven,en mijn passagiers dragen altijd de gordel. en ik ben zeker dat ieder van jullie ook wel eens te rap rijdt,dat is nog veel gevaarlijker dan de gordel eens niet dragen. de mensen dat het meeste klagen over zo'n dingen doen zelf genoeg overtredingen waar ze niet voor uitkomen. het is gemakkelijk op een forum iets moraals te schrijven...maar ik vraag dat allemaal niet aan jullie,mijn vraag is of iemand daar ervaring mee heeft om het piepsignaal op te lossen. op een auto afbraak een gordel halen is ook geen optie,dan moet je die altijd inpluggen en als ik een rap mijn gordel moet insteken dan moet ik eerst die andere uitpluggen. ik denk dat het beste nog altijd is het contact overbruggen met een schakelaar.
-
Ach hij zit met z'n kop door de voorruit als hij een ongeluk krijgt, niet wij.
En ja ik draag ALTIJD mijn gordel en ja ik rij VAAK te hard, 51km/h waar je 50 mag is ook te hard dus.........
Gebruik in het vervolg de "zoek" functie dan hoeven de moraal ridders geen commentaar te geven, want dit onderwerp is al eens naar boven gekomen.
En ja ik draag ALTIJD mijn gordel en ja ik rij VAAK te hard, 51km/h waar je 50 mag is ook te hard dus.........
Gebruik in het vervolg de "zoek" functie dan hoeven de moraal ridders geen commentaar te geven, want dit onderwerp is al eens naar boven gekomen.
ik denk dat ik toch mijn vraag gepost heb bij het technische forum? niet op het forum van het ministeri van verkeer. waarom loopt iedereen maar te zagen over iets anders dan het onderwerp? ik rij meer met mijn gordel dan niet,alleen als ik er niet mee rij dan wil ik een eenvoudig systeem om het gepiep makkelijk uit te doen. blijkbaar hebben veel van jullie daar een probleem mee.
slydawg wrote:Ach hij zit met z'n kop door de voorruit als hij een ongeluk krijgt, niet wij.
natuurlijk kan je schrijven wat je wil! 51 waar 50 is toegestaan. ik denk dat in de werkelijkheid het wel vaak anders zal zijn,zeker als je met een type r rijdt. maar het is makkelijk om commentaar te geven op iemand anders en jezelf voor te doen als heilige. en dat is helemaal geen onderwerp dat ik begonnen ben,ik wou gewoon weten als iemand ervaring heeft met het piep signaal. meer niet,ik hoef geen uitleg wat goed is of niet,ik weet dat allemaal ook wel. of als ik met mijn "kop" door de ruit ga vliegen ect...