F1 Turkije ... VOORLOPIGE UPDATE LAATSTE POST ...
F1 Turkije ... VOORLOPIGE UPDATE LAATSTE POST ...
Kreeg vandaag bevestiging dat ik op 29/05/09 vertrek voor m'n werk van Griekenland naar Turkije voor een weekje ...
De reden :
F1 8) :lol:
We voorzien de stroomvoorziening voor de F1 daar, het goede is volledig VIP tickets, toegang tot alles en dan ook alles :wink:
Ik zal zien dat ik wat foto's kan posten later, voor wie wil !
De reden :
F1 8) :lol:
We voorzien de stroomvoorziening voor de F1 daar, het goede is volledig VIP tickets, toegang tot alles en dan ook alles :wink:
Ik zal zien dat ik wat foto's kan posten later, voor wie wil !
@ wilco:
Ja inderdaad klein project slechts 3 generatoren die gaan dienen voor extra stroomvoorziening, vooral voor de communicatie behoeften indien "main power" uitvalt ... laten we hopen dat dit niet gebeurd anders moet ik werken en kan ik niet genieten van het spectakel :evil: :lol:
Foto's komen er zeker :!:
Net vandaag ook bevestiging gekregen dat m'n vriendin ook mag meekomen, krijgt ook VIP tickets en hotel 8)
@ eteuben:
doorgestudeerd ... wat is dat ?? :lol: gewoon www.aggreko.com dan komt dat ook goed :wink:
Ja inderdaad klein project slechts 3 generatoren die gaan dienen voor extra stroomvoorziening, vooral voor de communicatie behoeften indien "main power" uitvalt ... laten we hopen dat dit niet gebeurd anders moet ik werken en kan ik niet genieten van het spectakel :evil: :lol:
Foto's komen er zeker :!:
Net vandaag ook bevestiging gekregen dat m'n vriendin ook mag meekomen, krijgt ook VIP tickets en hotel 8)
@ eteuben:
doorgestudeerd ... wat is dat ?? :lol: gewoon www.aggreko.com dan komt dat ook goed :wink:
ITR1217 wrote:@ eteuben:
Nou dat klinkt al stukken stoerder als Formido, toch... :razz: :lol:
Zoals beloofd enkele foto's, volgen er nog want ze zijn nog volop aan't opbouwen.
Onderweg naar Istanbul Park:
Aankomst:
Het circuit:
Nog heeeel stil nu:
VIP:
Niet echt up to date:
Welke vlag ? :-) :
Enkele vrachtwagens:
Ze poetsen ze als gekken:
Mijn volgende ?:
Mc Laren tower:
Ferrari:
Zicht vanuit mijn hotel, Hilton :-) 8) :
Nee niet mijn huis:
En helaas ook werk
:
Voila ... de rest volgt nog later ...
Onderweg naar Istanbul Park:

Aankomst:

Het circuit:

Nog heeeel stil nu:

VIP:

Niet echt up to date:

Welke vlag ? :-) :

Enkele vrachtwagens:

Ze poetsen ze als gekken:

Mijn volgende ?:

Mc Laren tower:

Ferrari:

Zicht vanuit mijn hotel, Hilton :-) 8) :

Nee niet mijn huis:

En helaas ook werk

Voila ... de rest volgt nog later ...
HONDA wrote:Je had ruimte zat als ik het AD mag geloven:
http://www.sportwereld.nl/formule1/3275 ... evaar.html
:shock: er was bijna niemand ... het was zelfs zo erg dat ze de tribunes bedekte met zwarte zeilen, de filmhoek van de camera's wijzigde en heel dichtbij filmde zodat het niet of amper te zien zou zijn op tv :shock:
Anyway ... ik heb het naar m'n zin gehad, excellent vanuit de reporter hokjes kunnen kijken, enz :lol:
Foto's volgen nog maar heb nu even geen tijd om ze te plaatsen !!