De laatste tijd heb ik opeens een vervelend kraakje in mn linker deur als ik optrek. Niet als ik heeeel langzaam optrek maar als ik gewoon optrek of zeker als ik flink gas geef.
Had al geprobeert of het weg was als ik me raam open doe of mn deur op slot, maar dat haalde helemaal niets uit.
Het is echt een kort, krakend geluid maar is vervelend. Heeft iemand dit probleempje eerder gehad of weet je misschien wat het zou kunnen zijn?
Deur kraakt
Hoi,
het kan zijn dat het mechanisme van de raam niet helemaal lekker vast meer zit..
Wordt het geluid ook steeds erger? Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat een wielmoer niet helemaal lekker vastzit, waardoor bij optrekken je wiel iets beweegt en een soortgelijk geluid veroorzaakt wordt..(heb dat zelf een keer gehad na het wiel een keer verwisseld te hebben..was toen vergeten het wiel na een paar dagen nog eens goed aan te draaien, waardoor één wielmoer enigszins los was gekomen. Na goed aandraaien was het geluid opgelost :wink: )
Greetz,
Wouter
het kan zijn dat het mechanisme van de raam niet helemaal lekker vast meer zit..
Wordt het geluid ook steeds erger? Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat een wielmoer niet helemaal lekker vastzit, waardoor bij optrekken je wiel iets beweegt en een soortgelijk geluid veroorzaakt wordt..(heb dat zelf een keer gehad na het wiel een keer verwisseld te hebben..was toen vergeten het wiel na een paar dagen nog eens goed aan te draaien, waardoor één wielmoer enigszins los was gekomen. Na goed aandraaien was het geluid opgelost :wink: )
Greetz,
Wouter
W-ice wrote:Hoi,
Greetz,
Wouter
Het geluid wordt niet erger.
Het klinkt idd of iets net niet meer vast zit ofzo...
Misschien me deur maar eens open maken, kan ik gelijk mn speakers vervangen... Probleem is alleen dat het dan even goed weer moet zijn, aangezien ik hier geen mogelijkheid heb om mn auto binnen te zetten. Kheb na april wat meer tijd, dan kan ik in het weekend wel naar de garage.
Mn wielen zitten er al maaanden op, maar zal ze eens nalopen voor de zekerheid!
Maarre niemand met hetzelfde probleem dus?