Pinstripe workshop

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
black3606

Pinstripe workshop

Post by black3606 »

Niet iedereen zal een Pinstripe op een Honda kunnen waarderen. Dit hoort eerder thuis op een vette HotRod.
Ik ben zelf ook niet zo van pinstripes op Honda's.
Maar volgens mij zijn velen van ons naast Honda's ook nog bezig met andere hobby auto's en/ motoren.

Zelf ben ik ook liefhebber van KustomKulture en dingen die daarbij horen
zoals Hot Rods en Street Rods en dus ook pinstriping.

Ik ben zelf nog niet zo lang aan het stripen.
Maar in mijn onderzoek naar verf, brushes en dergelijke, liep ik verleden jaar bij de Kustom-kulture in Bottrop Herb Martinez tegen het lijf.
Herb "linedoctor" Martinez is een pinstriper uit Californie die al een aantal decennia meedraait.
Hij doet al een jaar of 9 elk jaar z'n Euro-tour. Hierbij geeft ie workshops, paneljams en boeken-signeer sessies.

Vorig jaar Juli hebben wij (ik en mijn vriendin), met Herb en rondtoertje gedaan door Amsterdam in z'n days off.
Sindsdien hebben we goed contact met Herb, en zo kwamen we op het idee om zijn Workshop naar Nederland te halen.
Dat gaat dus dit jaar gebeuren, en wel 26/27 juni. Dit vindt plaats bij Lucky Lenn (official Lucky 13 dealer tevens 1shot en mack brush leverancier en pinstriper)
Hij heeft een geweldige ruimte waar veel pinstripe werk te zien is, en kan dus meteen alle nieuwelingen van verf en penselen voorzien.
Wa kost dat? hoor ik jullie al roepen.
De kosten voor een workshop van 1 dag komt op 295euri
Dat is een boel geld. Helaas kunnen we het niet goedkoper aanbieden.
Dit is de prijs die Herb met zijn sponsor voor heel europa heeft vastgesteld.

Geintereseerden kunnen mij mailen voor een info/inschrijf formulier.
[email="rubenooms@hotmail.com"]rubenooms@hotmail.com[/email]
Wij vragen een bedrag van 50euro voorschot om een plek in de workshop te garanderen..

Uhhhh... volgens mij is dit wel een duidelijke samenvatting..

Groeten Ruben [/img]
Katana

Post by Katana »

Image

8)
Post Reply