hoi jongens
voor de jongens die Totalcarconcept nog niet kennen kennen a.s zaterdag 21maart hun hart op halen.
sommige van jullie zijn er vaste klant en het werd ons gevraagt om iets leuk te organizeren voor type-r club benelux.
dus is er besloten een tech-dag te houden.
voor de meesten wel bekent wat er op zo,n dag gedaan wordt en wat je er kan doen,maar ik zal in,t kort uit leggen wat we gaan doen.
vanaf 10:00 is de zaak open en er zijn 2 bruggen beschikbaar voor jullie.
er is bij elke brug een monteur aanwezig om je te helpen met sleutelen(hoeft niet als je dat wil)
je mag onder toezicht elk stuk gereedschap gebruiken wat je nodig hebt.
ook zijn die dag een paar bekende tuners in huis om advies te geven en om te ondervragen
natuurlijk is er ook voor eten en drinken gezorgt warm en koud
we beginnen om 10:00 tot 17:00 en tussen 12:00 en 13:00 eten de monteurs.
iedereen die zich aanmeld mag een uur de brug op.
als je niet veel tyd nodig heb kan je het misschien samen met iemand combineren die ook iets kleins te doen heeft.
er wordt ook gelijk een meeting aan vast geplakt,skylineclub.nl word ook uitgenodigt en civicclubholland en sxoc.nl en honda club belgie
dus heb je zin om ff lekker aan je auto te sleutelen geef het ff door aan mij
gr bertijn
adres:
Total Car Concept BV
Werkplaats en shop :
Industrieterrein "de Hoefslag"
Marconistraat 22 - 26
2665 JE Bleiswijk
Telefoon: 010-5210 900
Fax: 010-5240 972
meeting /techdag bij TCC. 21maart aanstaande
-
-
-
at slydawg ik heb voor jou een kosteloos uurtje prutsen staan tussen 3 en 4 uur.
alles wat je doet is gratis of je moet onderdelen van tcc gaan gebruiken om op je auto te zetten uiteraard.
pm even je gewone naam en je kenteken door den zorg ik ervoor dat er voor jou dan een plaatsje vrij is. greets.
alles wat je doet is gratis of je moet onderdelen van tcc gaan gebruiken om op je auto te zetten uiteraard.
pm even je gewone naam en je kenteken door den zorg ik ervoor dat er voor jou dan een plaatsje vrij is. greets.
bertjehonda wrote:at slydawg ik heb voor jou een kosteloos uurtje prutsen staan tussen 3 en 4 uur.
Het was een algemene vraag eigenlijk maar ik kom wel langs.
Bedankt voor de moeite iig.
-
-
-
zo t was erg gezellig ondanks de toch wel lage opkomst. ook weer een paar bekenden gezien. en weer een hoop geleerd. enne martin bedankt voor de goede tips ik ga zeker wat meer dingen na lopen nu want ik zie dat er dan nog een hoop verandert, (verbeterd) kan worden.
hij start nu ook een nu ook een stuk beter trouwens. :thumbs:
hij start nu ook een nu ook een stuk beter trouwens. :thumbs: