ik heb me itr nog nie maar ik heb er wel een vraagje over me koplampen schijnen als het goed is verkeerd hoe ken ik die lampen veranderen ik kon niks vind hier in het technische onderwerpen dingetje
Mijn JDM lampen hebben een rechte lijn met in het midden een kleine 'bol' Heb ook nog aangepaste lichten (zou iets aan de lens worden gedaan) en die hebben een recht lichtbeeld.
FastFWD wrote:96spec lampen komen zo door de keuring met kleine aanpassing aan het pitje, de 98spec heb ik weinig ervaring mee
ik heb net Honda Wellman aan de telefoon gehad en ik zei dus dat ik een itr jdm had en er geen bouw jaar bij genoemd en vroeg of ze dat konden stellen
hij zegt dus dat er iets in de koplamp omhoog staat 1 of ander venstertje en dat ie dat nie zomaar kon om zetten beetje apart maar zou meschien kunnen toch ? dat is eigelijk het enigste probleem waar ik mee zit ik zei ok nog dat er xenon in zat maar dat maakte nie uit hoe kom ik aan koplampen die dan wel goed zijn die zijn er toch nie in europa en als die er wel zijn zullen ze wel aardig prijzig zijn pfff best wel vervelend allemaal
ik hoor het graag van mensen die het weten
ohja fast meschien dat de 96 spec het zelde koplampen systeem heeft dan moet het geen probleem zijn hoop ik
Jah sorry mijn nederlands is net zo beroerd als de auto van me broertje ben ook niet geslaagd voor me Nederlands maar omdat ik goed met me handen was ben
Ik heb al gezien dat je bij die 98 spec HID de tegenliggers verblind i.p.v. de berm Als je zelf wat handig bent kan je uw lichtunit zelf opendoen(enkele minuten in een hete lucht over)
Je moet dan die lens uithalen, opendoen, en het plaatje draaien als je kan. Ofwel maak je dat plaatje mooi recht. Ik heb zo'n plaatjes liggen, zelfs nog complete lenzen.