Stellen van koplampen Jdm Itr

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Bubsy

Stellen van koplampen Jdm Itr

Post by Bubsy »

Hoii :D

ik heb me itr nog nie maar ik heb er wel een vraagje over me koplampen schijnen als het goed is verkeerd hoe ken ik die lampen veranderen ik kon niks vind hier in het technische onderwerpen dingetje

alvast bedankt
Patrick B

Post by Patrick B »

Je kan het beste je lampen gewoon even bij een garage laten stellen. Die hebben er het goede materiaal voor.

Kost ook niet zoveel denk ik.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

me koplampen schijnen als het goed is verkeerd

Leg uit?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

o!, we moeten zelf verzinnen dat je een JDM ITR gekocht hebt?

Zou handig zijn om dat er ff bij te zetten.
Js_raidon

Post by Js_raidon »

Mijn JDM lampen hebben een rechte lijn met in het midden een kleine 'bol' Heb ook nog aangepaste lichten (zou iets aan de lens worden gedaan) en die hebben een recht lichtbeeld.
Bubsy

Post by Bubsy »

Patrick B wrote:Je kan het beste je lampen gewoon even bij een garage laten stellen. Die hebben er het goede materiaal voor.

Kost ook niet zoveel denk ik.

ohh oke dat is wel beter dan voor de keuring

Ohjah en sorry klepje dat ik er geen jdm achter heb gezet
ee8

Post by ee8 »

klepje? whehehe....

je lichtbeeld is niet goed voor nederlandse apk, je moet dus je koplampen aanpassen om het juiste beeld te krijgen.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Sommige lui hebben tijdelijk de koplampen van een civic erin gefrommeld. Maargoed, dan moet je dat elk jaar doen tijdens de keuring....
FastFWD

Post by FastFWD »

96spec lampen komen zo door de keuring met kleine aanpassing aan het pitje, de 98spec heb ik weinig ervaring mee
Bubsy

Post by Bubsy »

FastFWD wrote:96spec lampen komen zo door de keuring met kleine aanpassing aan het pitje, de 98spec heb ik weinig ervaring mee

ik heb net Honda Wellman aan de telefoon gehad en ik zei dus dat ik een itr jdm had en er geen bouw jaar bij genoemd en vroeg of ze dat konden stellen

hij zegt dus dat er iets in de koplamp omhoog staat 1 of ander venstertje en dat ie dat nie zomaar kon om zetten beetje apart maar zou meschien kunnen toch ? dat is eigelijk het enigste probleem waar ik mee zit ik zei ok nog dat er xenon in zat maar dat maakte nie uit hoe kom ik aan koplampen die dan wel goed zijn die zijn er toch nie in europa en als die er wel zijn zullen ze wel aardig prijzig zijn pfff best wel vervelend allemaal

ik hoor het graag van mensen die het weten

ohja fast meschien dat de 96 spec het zelde koplampen systeem heeft dan moet het geen probleem zijn hoop ik

Grtjuhs Bubsy
Gangaran

Post by Gangaran »

Dammm, gebruikt (. ,) Lastig om te lezen.
RedSun

Post by RedSun »

ja en laat er even een spellingscontrole op los voordat je post aub.
Nana korobi ya oki
Bubsy

Post by Bubsy »

Hmmm

Jah sorry mijn nederlands is net zo beroerd als de auto van me broertje ben ook niet geslaagd voor me Nederlands maar omdat ik goed met me handen was ben

sorry voor het ongemak :o ops:
FastFWD

Post by FastFWD »

96spec heeft normale lampen en geen HID/xenon (zeg in engeland altijd HID als je xenon bedoelt, anders krijg je Halfords blauwe h4 lampen :lol: )

98spec is ook aan te passen maar heb ik nog niet gedaan, kan ik dus niet met zekerheid zeggen
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Ik heb al gezien dat je bij die 98 spec HID de tegenliggers verblind i.p.v. de berm :D
Als je zelf wat handig bent kan je uw lichtunit zelf opendoen(enkele minuten in een hete lucht over)
Je moet dan die lens uithalen, opendoen, en het plaatje draaien als je kan. Ofwel maak je dat plaatje mooi recht. Ik heb zo'n plaatjes liggen, zelfs nog complete lenzen.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Moeten alleen een stuk naar beneden das alles, is echt geen enkel probleem!
Locked