kheb 4 maanden geleden een hele mooie integra r gekocht een witte.
heel toevallig is die ook nog van een eigenaar geweest mau-vtec (maurice). SORRY MAURICE!!

ik moet jullie mededelen dat ik een zwaaar ongeluk heb gehad en super veel geluk gehad heb dat ik hier nog zit.
het is gebeurd 14 december 2008. ben met nog onbekende snelheid vol in een boom gereden.
politie onderzoek blijkt uit gladheid en ze denken dat ik 130 heb gereden waar ik 80 mag.
ik weet echter helemaal niks meer van het ongeval ik weet alleen dat ik op ben gestaan en dat ik wakker ben geworden in ziekenhuis.
ik heb het volgende en ben nog steeds in herstel natuurlijk.
ik heb 3 dagen op intensive care gelegen vanwege de pijn hebben ze me in coma gehouden. verder mag ik 6 weken niet lopen alleen maar liggen in bed en zitten.
ik heb ook nog gekneusde mild,long ontsteking,2 afgescheurde kniekruisbanden, bovenbeen verbrijseld, 2 gebroken enkels hebben ze titanium platen met schroeven in moeten zetten. dat was het eigenlijk wel het is nog een wonder hoe ik levend hier uit ben gekomen hier paar foto's.
ik wens jullie allen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2009 en pas een beetje op met een snelle auto :wink:
mvg jerry ps: ik heb er geen woorden voor wat een geluk en wat jammer van de auto zeg shit man!!