Ik ga soals meerdere keren gezegt in maart op vakantie naar Hongkong.
Mijn CTR heeft geen airco, dat viel heeel erg tegen van de zomer :evil:
Zal de aircoset hetzelfde zijn als de europese airco systeem?
Als hij daar veel goedkoper is, wil ik het alsnog inbouwen 8)
Japanse Airco systeem hetzelfde als NL?
Re: Japanse Airco systeem hetzelfde als NL?
wesleyctr wrote:Ik ga soals meerdere keren gezegt in maart op vakantie naar Hongkong.
Jeetje, krijgt jij het zo warm dan. Ik gebruik de airco van de ATR alleen als het winter is (om snel alle ruiten weer helder te krijgen :lol: )
Ik ga januari al naar HK. Heb al een lijstje voor supergt. Ik probeer nu de goedkope tickets te vinden die via Duitsland naar HK vliegen ivm CONTROLE OP SCHIPHOL. Heb gemerkt dat er bij europese vluchten weinig of niet wordt gecontroleerd. Vluchten vanuit Azie...pffffff, moet je geluk hebben...
Re: Japanse Airco systeem hetzelfde als NL?
LCR wrote:wesleyctr wrote:Ik ga soals meerdere keren gezegt in maart op vakantie naar Hongkong.
Jeetje, krijgt jij het zo warm dan. Ik gebruik de airco van de ATR alleen als het winter is (om snel alle ruiten weer helder te krijgen :lol: )
Ik ga januari al naar HK. Heb al een lijstje voor supergt. Ik probeer nu de goedkope tickets te vinden die via Duitsland naar HK vliegen ivm CONTROLE OP SCHIPHOL. Heb gemerkt dat er bij europese vluchten weinig of niet wordt gecontroleerd. Vluchten vanuit Azie...pffffff, moet je geluk hebben...
hahaha klopt, vorige jaar was ik oook aangehouden op schiphol,, koffer open enz