piepend dashboard
piepend dashboard
Zit met een extreem irritant probleem (opnieuw een probleem jawel) op de civic, de wegen zijn hier niet al te schitterend maar toch niet zo slecht dat volgende moet gebeuren:
Bij elke kleine oneffenheid in het wegdek piept en kraakt het dashboard verschrikkelijk,
ik rijdt nu steeds met de radio aan want kan het niet meer aanhoren maar dat lijkt mij niet echt de bedoeling.
Iemand een oplossing voor ik naar de garage stap?
Bij elke kleine oneffenheid in het wegdek piept en kraakt het dashboard verschrikkelijk,
ik rijdt nu steeds met de radio aan want kan het niet meer aanhoren maar dat lijkt mij niet echt de bedoeling.
Iemand een oplossing voor ik naar de garage stap?
heb ik ook benny . het klinkt echt als een concert da uit uw dachboard komt e... tips heb ik zeker ,ben al maanden bezig met dit probleem en heb de mijne hun zo goed al piepvrij gekregen!! echt een wereld van verschil.
laat me raden: je hoort gepiep dat vooral uit de richting van je radio komt en de ventielatoren die daarboven staan... verder heb je ook nog gepiep dat blijkt van ergens rond de toerenteller te komen?
gepiep tussen het dash en de voorruit.? in de deuren en waarschijnelijk ook nog van je voorruit zelf ?
dit probleem wordt erger als het buiten erg koud is en verbeterd na(langdurig) opwarmen van je interieur?
als dit het geval is kan ik miss een paar hele nuttige tips geven.
laat me raden: je hoort gepiep dat vooral uit de richting van je radio komt en de ventielatoren die daarboven staan... verder heb je ook nog gepiep dat blijkt van ergens rond de toerenteller te komen?
gepiep tussen het dash en de voorruit.? in de deuren en waarschijnelijk ook nog van je voorruit zelf ?
dit probleem wordt erger als het buiten erg koud is en verbeterd na(langdurig) opwarmen van je interieur?
bartman wrote:heb ik ook benny . het klinkt echt als een concert da uit uw dachboard komt e... tips heb ik zeker ,ben al maanden bezig met dit probleem en heb de mijne hun zo goed al piepvrij gekregen!! echt een wereld van verschil.
vooral het gepiep en gekraak dat ergens rond de toerenteller wordt veroorzaakt en tussen het dash en de vooruit stoort mij! de ventilatietoren daar komen denk ik niet echt storende geluiden uit. thx op voorhand!
Bij mij ook een hoge trilling bij ong. 4400 tmp tussen voorruit en dashbord. Ergens vlak voor me. Heb er in de zomer geen last van, maar met deze koudere temperaturen wel. Stoor me er al niet meer aan.
Ook het i-Vtec deksel boven op de motor trilt, als ik de motor net aan heb. De rechterpunt valt net boven op het inlaatspruitstuk. Ook een raar geluid. Zal er binnenkort weer een rubberdopje onder doen (zat er ook, maar is verloren gegaan bij laatste beurt)
Ook het i-Vtec deksel boven op de motor trilt, als ik de motor net aan heb. De rechterpunt valt net boven op het inlaatspruitstuk. Ook een raar geluid. Zal er binnenkort weer een rubberdopje onder doen (zat er ook, maar is verloren gegaan bij laatste beurt)
bennyvc wrote:ik zal er eens een fragmentje van proberen te maken, maar het is echt zo'n typisch plastic tegen plastic geluid (maar dan heel luid, mijn ma haar trillende diesel veroorzaakt dit nog niet)
zal u via pm sturen wat ik eraan gedaan heb, is wel vrij veel uitleg en foto's van hoe je tewerk kan gaan. zal proberen dit tegen morgen te doen.
bartman wrote:bennyvc wrote:ik zal er eens een fragmentje van proberen te maken, maar het is echt zo'n typisch plastic tegen plastic geluid (maar dan heel luid, mijn ma haar trillende diesel veroorzaakt dit nog niet)
zal u via pm sturen wat ik eraan gedaan heb, is wel vrij veel uitleg en foto's van hoe je tewerk kan gaan. zal proberen dit tegen morgen te doen.
thx op voorhand!!