Pff,... Ik ging ook even lol hebben op de parkeerplaats op mijn werk,... Zo'n 500 bij 500 mtr,... Whahaha,... Op een gegeven moment stond het halve industrie terrein buiten,....
Daarna maar heeeeeel zachtjes naar huis gereden in die k*t sneeuw, en de wagens eens goed afgespoten!
Die heb ik idd gister zitten kijken, toen ik op het werk even tijd over had,... TE GRE-WE-LIJK!!! Die gast is echt goed,.... Vindt dit nog veeeel leuker dan Circuit Drift,....
Die heb ik idd gister zitten kijken, toen ik op het werk even tijd over had,... TE GRE-WE-LIJK!!! Die gast is echt goed,.... Vindt dit nog veeeel leuker dan Circuit Drift,....
Greetz,
unicorn Geplaatst: Di nov 25, 2008 10:16 Onderwerp:
Wow, eindelijk weer eens een goed filmpje. Das een poos geleden. Meestal zoek ik ook naar dit soort dingen, maar heb weinig gevangen de afgelopen weken. :razz:
[quote="Gaskleppie"]Kan je toch nog lol hebben in een Subaru. Nooit gedacht... ]
Is er dan toch iets wat in een Subaru wel kan en in een ITR niet...
'Donuts draaien' zonder handrem...
Je kunt met zo'n wagentje wel degelijk heel veel plezier hebben. Prijs/fun factor is hoger dan bij welke auto dan ook.
Prijs is dan ook doorslaggevend, dan ben je toch net iets makkelijker. Ik behandel elke auto goed, maar er is verschil. Mijn ATR kwam niet eens buiten als het hard regende, laat staan als er sneeuw lag! 8)