crx303 wrote:Alleen op het onverhard ging de acceleratie wat minder, zoekend naar grip.
Klopt, gek he met FWD? :razz: Voor de rest doen ze het extreem goed met hun nieuwe FN2! (is pas eerste jaar dat ze er mee rijden en dan nu al kampioen!!)
crx303 wrote:Alleen op het onverhard ging de acceleratie wat minder, zoekend naar grip.
Klopt, gek he met FWD? :razz: Voor de rest doen ze het extreem goed met hun nieuwe FN2! (is pas eerste jaar dat ze er mee rijden en dan nu al kampioen!!)
Ze doen het goed, maar extreem, is dan wel weer wat te. Voorlopig kregen ze klop van een C2tje met een 1.6 :wink:
D_ToXx² wrote:waarom zit die luchthapper op het dak? is dat voor lucht in de auto te krijgen?
Ja. Er zit niets meer van de originele verwarming/luchttoevoer in de FN2. Via die luchthapper krijgen ze wat frisse lucht binnen. Als het regent stoppen ze er wat schuimrubber in om geen water binnen te krijgen.
crx303 wrote:Alleen op het onverhard ging de acceleratie wat minder, zoekend naar grip.
Klopt, gek he met FWD? :razz: Voor de rest doen ze het extreem goed met hun nieuwe FN2! (is pas eerste jaar dat ze er mee rijden en dan nu al kampioen!!)
Ze doen het goed, maar extreem, is dan wel weer wat te. Voorlopig kregen ze klop van een C2tje met een 1.6 :wink:
Ik wacht op de dag dat ze die jongen eens in een echte auto zetten
Maar met de C2 doet ie het zeer goed, lekker gooien en smijten.
D_ToXx² wrote:waarom zit die luchthapper op het dak? is dat voor lucht in de auto te krijgen?
Ja. Er zit niets meer van de originele verwarming/luchttoevoer in de FN2. Via die luchthapper krijgen ze wat frisse lucht binnen. Als het regent stoppen ze er wat schuimrubber in om geen water binnen te krijgen.
thanks, dacht ik al.
maar wat voor schuimrubber? duwen ze dit gat dicht zodat er geen lucht meer doorkan?komt er dus helemaal geen verse lucht binnen? :shock: