Heeft iemand een plaatje uit de epc oid hiervan?
Ben bang dat ik een ringetje welke de 'pennetjes' tussen de lager en de kineet vast houdt verkeerd-om heb gemonteerd. :-?
Homokineet bestuurderskant bakzijde
-
Die heb ik helaas niet, ook in de EPC wordt dit niet in detail weergeven.
Ik weet welke lager jij bedoeld, het is echt een pain-in-the-ass lagertje.
Kon me niet echt herinneren dat deze demontabel was, laatste keer voor mij was dit lager uitelkaar gevallen.
Repareren was geen optie (rolletjes losgeraakt in de homokineet verdwenen)
Enigste optie voor mij was toen een complete nr.6 met triangel/ tripoïde met lagers en binnenste homokineethuis
Ik weet welke lager jij bedoeld, het is echt een pain-in-the-ass lagertje.
Kon me niet echt herinneren dat deze demontabel was, laatste keer voor mij was dit lager uitelkaar gevallen.
Repareren was geen optie (rolletjes losgeraakt in de homokineet verdwenen)
Enigste optie voor mij was toen een complete nr.6 met triangel/ tripoïde met lagers en binnenste homokineethuis
-
Gelukkig heb ik deze wel goed kunnen demonteren, en weer monteren.
Maar een leuke klus was het idd niet.. door wat vet erin/op te houden bleven de pennentjes 'kleven'.
Maargoed, op deze pennentjes zit een soort van afdichtring, weet iemand hoe deze moet te zitten.
Zie plaatje, dit zou onderste boven kunnen zitten?
Sorry voor de crappy pic, zelf gemaakt.. hoop dat het een beetje duidelijkheid schept.
Maar een leuke klus was het idd niet.. door wat vet erin/op te houden bleven de pennentjes 'kleven'.

Maargoed, op deze pennentjes zit een soort van afdichtring, weet iemand hoe deze moet te zitten.
Zie plaatje, dit zou onderste boven kunnen zitten?

Sorry voor de crappy pic, zelf gemaakt.. hoop dat het een beetje duidelijkheid schept.
-