Vakantie

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Roy

Vakantie

Post by Roy »

Na een paar leuke weken te hebben doorgebracht in Marbella - Spanje, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om een paar leuke pics van de vakantie met jullie te delen.

Natuurlijk was het er elke dag mooi weer,blauwe lucht geen druppeltje regen en heerlijke avond temperaturen,maar het uitzicht vanuit ons appartement was gewoon prachtig
Image

Hiervandaan konden we de straat van Gibraltar en Afrika duidelijk zien.

Image
Gibraltar
Image
Links:Afrika,midden:Gibraltar,Rechts:Spanje

Natuurlijk was ik ook op jacht naar een aantal Type R voor mooie shot's ,
en aangezien het voor onze Appartemental gelijk raak was en ik gelijk een grijze Ep3 en een Zwarte FN2 kon bewonderen ging ik met mijn camera als een japanse :japan: toerist op de Amsterdamse Dam op jacht. :lol:

Image

Image

Maar jammer genoeg bleek de type R een zeldzaam soort te zijn want pas bijna aan het einde van onze holliday zag ik er nog een zwarte Ep3

Image

Verder zag ik een civic FD1 maar het was geen Hybride maar een links gestuurde 1.8 vtec uit Marokko :?: (waarom niet in EU )

Image

verder veel luxe, zo kwam ik in de haven van Puerto Banus 3 Ferarri's in een straat tegen.

Image

Image

Image
Image
img]http://bp2.blogger.com/_U-O3ubqBiMU/SI-DngLLlBI/AAAAAAAAAGs/iNII7kK7iws/S660/vakantie+marbella+2008+140.JPG[/img]

Maar ook andere eye catchers, de straat is trouwens een prive straat op de haven en het kost je 1000 euro per week om er door heen te rijden en te parkeren :-? hoe ziek is dat? om je met je c.q bootje van 50 bij 12 betaal je 1750 euro per dag aanleg kosten en ik zag er een paar staan voor meer dan 2 weken :shock:

Image

Hummer's en Bently continental was daar gewoon standaard. ik heb nog nooit binnen een paar dagen zoveel continentals Gt gezien.

Image

Image

Hier heb ik er 4 stuks van gezien! in NL nooit 1 op straat.

Image
Image
Image

Dodge Viper SRT WAUW!

Image
Met Kapitein,kok en personeel aan boord 3 waterscooters benedendeks .... :o

Image

Image

Image

Ik had zelf ook geen Honda als vakantie vervoer :o ops: maar moest het maar hiermee doen, de auto van m'n schoon moeder

Image

Image

Even goed is dit geen bijzondere auto daar omdat er te veel X5 en Q7 er rond rijden x5 kom je om de 5 minuten tegen, een plus punt van deze was de 4.4 V8 motor kon je mooi de snelweg optrekken bij de te korte invoegstroken.

Ik mocht ook even een rondje met pa's Carrera 4S dat was wel gaaf net karten met een grote motor en maar dan met 4 wiel aandrijving door de bocht, ding is echt snel!

Image

Maar in Spanje maakt het niet uit waar mee je rijdt je komt overal je hoeft niet min 160 te kunnen om met het verkeer mee te gaan

Image

Je pakt je Scooter dat maar 45 gaat en rijd de snelweg op waar je wordt ingehaald door twee vrachtwagens met een gangetje van 130,Geen Probleem. :stampen: al gaat je scooter 130 en haal je een politie auto in die 100 rijdt ,Geen Probleem.

Image

Ja,wel ook al heb je geen geld voor een scooter of Benzine kom je de snelweg op gewoon op je fiets :dunno: en dan de risico lopen om ingehaal te worden door een Ferrari,of Lambo die met min.180km/h voor bij komt.

Ik heb natuurlijk nog meer Foto's maar vond dit wel ff genoeg ga het niet saai maken . :zwaaien:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
sigur

Post by sigur »

Mooi....!! Alleen nu heb ik ook zin in vakantie..... :(
Lucas79

Post by Lucas79 »

Leuk verslag!

en dan weer terug in NL... :slaan:
Deus Ex Machina!
Locked