Natuurlijk was het er elke dag mooi weer,blauwe lucht geen druppeltje regen en heerlijke avond temperaturen,maar het uitzicht vanuit ons appartement was gewoon prachtig
Hiervandaan konden we de straat van Gibraltar en Afrika duidelijk zien.
Gibraltar
Links:Afrika,midden:Gibraltar,Rechts:Spanje
Natuurlijk was ik ook op jacht naar een aantal Type R voor mooie shot's ,
en aangezien het voor onze Appartemental gelijk raak was en ik gelijk een grijze Ep3 en een Zwarte FN2 kon bewonderen ging ik met mijn camera als een japanse :japan: toerist op de Amsterdamse Dam op jacht. :lol:
Maar jammer genoeg bleek de type R een zeldzaam soort te zijn want pas bijna aan het einde van onze holliday zag ik er nog een zwarte Ep3
Verder zag ik een civic FD1 maar het was geen Hybride maar een links gestuurde 1.8 vtec uit Marokko :?: (waarom niet in EU )
verder veel luxe, zo kwam ik in de haven van Puerto Banus 3 Ferarri's in een straat tegen.
img]http://bp2.blogger.com/_U-O3ubqBiMU/SI-DngLLlBI/AAAAAAAAAGs/iNII7kK7iws/S660/vakantie+marbella+2008+140.JPG[/img]
Maar ook andere eye catchers, de straat is trouwens een prive straat op de haven en het kost je 1000 euro per week om er door heen te rijden en te parkeren :-? hoe ziek is dat? om je met je c.q bootje van 50 bij 12 betaal je 1750 euro per dag aanleg kosten en ik zag er een paar staan voor meer dan 2 weken :shock:
Hummer's en Bently continental was daar gewoon standaard. ik heb nog nooit binnen een paar dagen zoveel continentals Gt gezien.
Hier heb ik er 4 stuks van gezien! in NL nooit 1 op straat.
Dodge Viper SRT WAUW!
Met Kapitein,kok en personeel aan boord 3 waterscooters benedendeks ....

Ik had zelf ook geen Honda als vakantie vervoer

Even goed is dit geen bijzondere auto daar omdat er te veel X5 en Q7 er rond rijden x5 kom je om de 5 minuten tegen, een plus punt van deze was de 4.4 V8 motor kon je mooi de snelweg optrekken bij de te korte invoegstroken.
Ik mocht ook even een rondje met pa's Carrera 4S dat was wel gaaf net karten met een grote motor en maar dan met 4 wiel aandrijving door de bocht, ding is echt snel!
Maar in Spanje maakt het niet uit waar mee je rijdt je komt overal je hoeft niet min 160 te kunnen om met het verkeer mee te gaan
Je pakt je Scooter dat maar 45 gaat en rijd de snelweg op waar je wordt ingehaald door twee vrachtwagens met een gangetje van 130,Geen Probleem. :stampen: al gaat je scooter 130 en haal je een politie auto in die 100 rijdt ,Geen Probleem.
Ja,wel ook al heb je geen geld voor een scooter of Benzine kom je de snelweg op gewoon op je fiets :dunno: en dan de risico lopen om ingehaal te worden door een Ferrari,of Lambo die met min.180km/h voor bij komt.
Ik heb natuurlijk nog meer Foto's maar vond dit wel ff genoeg ga het niet saai maken . :zwaaien: