Gespot: ITR op autoblog

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Gespot: ITR op autoblog

Post by Sinan »

Image

Image

Image

Image

autoblog wrote:Honda Integra Type R

Je hoort er maar weinig autoliefhebbers over: Japanse auto’s. En inderdaad, ik moet toegeven dat ik pas warm werd van ‘Type R’ na een klein college over VTEC. Een bijzonder interessant systeem dat ik al eerder(http://www.autoblog.nl/archive/2007/04/ ... ool-gespot) heb uitgelegd, dus besteed ik de 12-regels-per-spot (12 punten, MS Word) aan andere relevante informatie. De 1,8 liter viercilinder voorin is voorzien van DOHC, wat niets anders is dan dubbele bovenliggende nokkenassen, en levert het onwaarschijnlijke vermogen van 190 pk – atmosferisch! Dat is de kracht van VTEC. Maar dat zie je niet aan de buitenkant, ik heb het zelf ook eerst moeten lezen, daarvóór waren het voor mij gewoon ietwat nondescripte sjonnieauto’s. Vond ik. Nog steeds vind ik het niet bruisen van design, maar ik heb wel respect gekregen voor de Japanse high-tech en betrouwbaarheid, net zoals voor ‘vorm-volgt-functie. Iets dat in Japan zeker moet worden aangehouden aangezien ze duidelijk geen mooie auto’s kunnen ontwerpen. Correctie: …ze geen auto’s kunnen ontwerpen die IK mooi vind om te zien.
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Gozer verdient een echte JDM pak slag.

Hoe bedoelt die geen mooie Japaners?

Typisch een Golfie/Astra Sjonnie.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
jack
Posts: 129
Joined: Thu Oct 18, 2007 2:03 am

Post by jack »

tja ieder heeft z'n eigen mening/smaak.
als mensen zijn eigen auto mooi vind... is toch voldoende?
eccht boeiend wat de andere ervan vinden enz...
DC2TYPER
Posts: 558
Joined: Tue Aug 22, 2006 12:08 am

Post by DC2TYPER »

Zijn ITR ziet er anders wel nog netjes uit, op het kleurverschil in zijn deur na.
Wel respect dat hij een auto koopt die hij totaal niet mooi vind maar gewoon voor de betrouwbaarheid en zijn ongelofelijke motor :-)
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

8) nice ITR maar volgens mij rijd ie nu op zwarte oem velgen ik herken namelijk de 3 punt gordels :roll:
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

DC2TYPER wrote:Zijn ITR ziet er anders wel nog netjes uit, op het kleurverschil in zijn deur na.
Wel respect dat hij een auto koopt die hij totaal niet mooi vind maar gewoon voor de betrouwbaarheid en zijn ongelofelijke motor :-)


Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dit niet zijn eigen auto is...


-=[BLACKA wrote:=-]8) nice ITR maar volgens mij rijd ie nu op zwarte oem velgen ik herken namelijk de 3 punt gordels :roll:



Randy, ik heb nooit zwarte OEM velgen gehad... Dit zijn mijn witte OEM velgen, omdat die zwarte circuitvelgen banden bevatten, waar het canvas doorheen komt...
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

VTECRob wrote:
DC2TYPER wrote:Zijn ITR ziet er anders wel nog netjes uit, op het kleurverschil in zijn deur na.
Wel respect dat hij een auto koopt die hij totaal niet mooi vind maar gewoon voor de betrouwbaarheid en zijn ongelofelijke motor :-)


Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dit niet zijn eigen auto is...


-=[BLACKA wrote:=-]8) nice ITR maar volgens mij rijd ie nu op zwarte oem velgen ik herken namelijk de 3 punt gordels :roll:



Randy, ik heb nooit zwarte OEM velgen gehad... Dit zijn mijn witte OEM velgen, omdat die zwarte circuitvelgen banden bevatten, waar het canvas doorheen komt...


:o ops: oeps foutje sorry gozer hihihi jij hebt die zwarte spoon replica's toh was even in de war met martin hihihi
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Yes... no problem man... :wink:
Martin heeft inderdaad de OEM zwarte velgen...
Post Reply