Bekende ITR?
-
Bekende ITR?
Is deze ITR hier bekend?
http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/225/43/
Alvast bedankt!
- Florian
http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/225/43/
Alvast bedankt!
- Florian
mijnes is ZH op de S2000 en die is 1 februari op kenteken gegaan. Dus inderdaad max een maand of 3.
OF iemand die er toch geen zin in heeft, OF handel voor de winst. In beide gevallen potentieel een rampenbak waar de huidige eigenaar niet veel vanaf weet.
(Niet dat dat iets zegt, Erwin had mijn ITR ook net een maand toen ik hem kocht
)
OF iemand die er toch geen zin in heeft, OF handel voor de winst. In beide gevallen potentieel een rampenbak waar de huidige eigenaar niet veel vanaf weet.
(Niet dat dat iets zegt, Erwin had mijn ITR ook net een maand toen ik hem kocht

baRt wrote:OH Historie zegt maar deels iets... als het een olieboot is, zie je dat 90% van de keren niet terug in de OHH.
Het geeft inderdaad wel een goede indicatie.
Als de eigenaar wel bekend is weet je ook niet of het een olieboot is (tenzij hij het eerlijk zegt, maar hoe groot is die kans).
Gewoon gaan kijken, dan zie je aan het uiterlijk al wel een beetje hoe ermee is omgegaan.
TCC kan in dit geval ook niet alles erover zeggen he... tenzij ze de buitenlandse eigenaar hebben gekend.
Maar ik ben hier verder alleen maar advocaat van de duivel aan het spelen: je zult toch moeten gaan kijken en moeten beslissen of de auto goed of niet goed is... foto's zeggen niks wat dat betreft!
Maar ik ben hier verder alleen maar advocaat van de duivel aan het spelen: je zult toch moeten gaan kijken en moeten beslissen of de auto goed of niet goed is... foto's zeggen niks wat dat betreft!
-
Maandag ga ik misschien heen.
Hier een paar quotes uit wat email verkeer.
Datum eerste toelating Klik hier voor informatie 14-04-1998
Datum aanvang laatste tenaamstelling Klik hier voor informatie 13-02-2008
Datum eerste afgifte Nederland Klik hier voor informatie 13-02-2008
Hier een paar quotes uit wat email verkeer.
Op de achterschermen is geen roest zichtbaar, ik heb de rubber rand niet los gehaald, maar als ik het rubberen randje een stukje wegduw zie ik ook geen roest.
De motor heeft 90.000km gelopen, er is wel van alles aan onderhouden, het onderhoudsboekje is ook aanwezig.
Bij 64000 km is de koppeling en de koppelingsvloeistof vervangen.
Bij de 84896 km is de distributieriem vervangen en heeft hij een grote beurt gehad en zijn de kleppen gesteld.
En bij de 90000 km heeft hij nog een kleine beurt gehad en is de olie ververst. De olie die erin zit is Mobil 1 5w50, daar hebben wij de beste ervaring mee.
Wij hebben te kort met de auto gereden om te weten hoeveel olie hij verbruikt. Het ziet er allemaal goed uit.
De auto is helemaal in orde, de eigenaar is hier al jaren klant.
Je kan hem op de brug bekijken.
Datum eerste toelating Klik hier voor informatie 14-04-1998
Datum aanvang laatste tenaamstelling Klik hier voor informatie 13-02-2008
Datum eerste afgifte Nederland Klik hier voor informatie 13-02-2008
http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/77/39/
Geen idee of dit dezelfde is hoor, maar heeft ook WW lipset en donkere ramen.
-
Mathy M wrote:http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/77/39/
hmm,
en hier staat de kap daarvan ook al los te koop.
http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/224/43/
-
Dat was hij vroeger, voordat we hem weer helemaal origineel hebben gemaakt.
Laat maar even weten wanneer je langs wilt komen. Bel anders even om af te spreken.
Oja, er zit nu dus ook een andere motor in en niet die je bij de projecten ziet staan. Die hebben we in onze sprintauto gezet.
Ook het onderstel en de remmen zijn weer origineel. Het onderhoud wat ik je gemaild heb hoort dus ook bij de motor die er nu in zit.
Jammer dat hij er niet van te voren heeft bijgezegd dat er een ander blok in zit. Nu vraag je je toch af wat er met die andere auto is gebeurd waardoor het blok nu hierin is gekomen.
Ik weet niet of dit mogelijk is; maar omdat hij is geimporteerd, dan kunnen ze toch hun ander km stand aangeven en lijkt hij maar zo weinig te hebben gelopen. Toch ?
Ik weet niet of dit mogelijk is; maar omdat hij is geimporteerd, dan kunnen ze toch hun ander km stand aangeven en lijkt hij maar zo weinig te hebben gelopen. Toch ?
-
Idd ik zeg het je niet graag, maar idd, ik zou hem mooi laten staan,.... Het KAN een top wagen zijn, maar stel je koopt hem dadelijk en er blijkt vanalles mis te zijn!
Dan ga je wel mooi nat. Ik zou het niet gokken.
P.s. Het kan aan mij liggen maar 5w 40 olie,.. Ik heb er Castrol 10w/60 op zitten,....
Greetz,
Dan ga je wel mooi nat. Ik zou het niet gokken.
P.s. Het kan aan mij liggen maar 5w 40 olie,.. Ik heb er Castrol 10w/60 op zitten,....
Greetz,
-
Om even ontopic te blijven,
Hallo Florian, ik weet niet wat je zou moeten afschrikken. Als je over een auto twijfeld die je niet eens bekeken hebt kijk je toch uit naar een andere auto.
Deze Integra is helemaal in orde met allemaal originele Honda Integra onderdelen, de snelle motor die er in zat is ook nog perfect, zo goed dat wij die nu in onze sprintauto gebruiken.
De klant was gek op zijn auto en deed altijd het onderhoud hier. De auto zelf heeft 118.000km gelopen, de tellerbak die uit zijn auto komt ligt hier nog te koop.
Maar alle onderdelen, de remmen, onderstel en dergelijke hebben ongeveer 60.000km gelopen, die lagen namelijk bij hem thuis en zitten er nu weer onder.
De motor kompleet met bak, assen en tellerbak komen uit een Nederlandse Integra die 90.000km gelopen heeft, daar zat ook zijn onderhoudsboekje en nationale autopas nog bij. Het onderhoud van die motor heb ik ook aangehouden. Dus daar is de koppeling en distributie al van vervangen. Dus die kilometerstand heb ik ook aangehouden.
Als je twijfeld doe je het niet of je bent zo slim om de auto te bekijken zodat je weet waar je het over hebt.
Als je het mij vraag is het een bij elkaar geraapt zooitje van onderdelen.
Koppeling die bij 64000 is vervangen is ook al behoorlijk vroeg lijkt me.
En waarom gebruiken zij de motor die erin zat om te sprinten? Vreemd verhaal.
Het kan een hele goede auto zijn, maar na de problemen en dilemma's die ik met mijn ITR heb gehad wil ik je op het hart drukken dat ik niet voor minder dan een perfecte genoeg zou nemen. En dit is in mijn ogen verre van een perfecte.....
Koppeling die bij 64000 is vervangen is ook al behoorlijk vroeg lijkt me.
En waarom gebruiken zij de motor die erin zat om te sprinten? Vreemd verhaal.
Het kan een hele goede auto zijn, maar na de problemen en dilemma's die ik met mijn ITR heb gehad wil ik je op het hart drukken dat ik niet voor minder dan een perfecte genoeg zou nemen. En dit is in mijn ogen verre van een perfecte.....