Trouwauto gevraagd 26-05-2008

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Knite Force

Trouwauto gevraagd 26-05-2008

Post by Knite Force »

Gezocht voor een van mijn beste vrienden: een trouwauto. Maar niet zomaar een trouwauto! ;)

Vanwege de praktische kant gaat de voorkeur uit naar een 4-deurs auto, dus de ATR (en de Wesjes mobiel) zijn het meest geschikt.

Datum: 26 mei 2008.

What's in it for you: een leuke ervaring, en waarschijnlijk een paar mooie foto's.

Iemand die zich geroepen voelt? :)

Greets Marcell
wesjes

Re: Trouwauto gevraagd 26-05-2008

Post by wesjes »

[quote="Knite Force"]Gezocht voor een van mijn beste vrienden: een trouwauto. Maar niet zomaar een trouwauto! ]

Wat schuift het :P
mr. X

Post by mr. X »

wesjes wrote:
Knite Force wrote:What's in it for you: een leuke ervaring, en waarschijnlijk een paar mooie foto's.

Er bestaan ook dingen die vallen onder vrienden diensten. Als je er geld voor wil hebben, moet je het ook niet doen denk ik :-?
Knite Force

Post by Knite Force »

Was volgens mij maar een geintje van Wes.

Onkostenvergoeding zullen we ongetwijfeld wel uitkomen, ben ik neit bang voor. :)
wesjes

Post by wesjes »

mr. X wrote:
wesjes wrote:
"Knite Force":2cjt5gag wrote:What's in it for you: een leuke ervaring, en waarschijnlijk een paar mooie foto's.

Er bestaan ook dingen die vallen onder vrienden diensten. Als je er geld voor wil hebben, moet je het ook niet doen denk ik :-?[/quote:2cjt5gag]

LoL I was just kidding :P
IvoG

Post by IvoG »

Vriendendienst heet het, niet vriend-van-mijn-kennis-dienst. :idea:

Als hij helemaal daarheen moet rijden en een dag vrij moet nemen kost het hem toch ook wat? Dus vragen of er een vergoeding tegenover staat is wel op zijn plaats IMO.
mr. X

Post by mr. X »

Ten eerste staat het er duidelijk bij wat de 'vergoeding' is, en ten tweede heb ik toendertijd ook niet gevraagd om Julian naar zijn school te brengen met de EP3.

Niet alles hoeft gedaan te worden tegen vergoeding, dat probeerde ik te zeggen. Zoals gewoonlijk wordt het weer anders geïntreperteerd.

Jammer dat ik geen ATR heb, je had de mijne mogen lenen zonder vergoeding.
Knite Force

Post by Knite Force »

Knite Force wrote:
Onkostenvergoeding zullen we ongetwijfeld wel uitkomen, ben ik neit bang voor. :)

Uiteraard zal het bruidspaar (en anders doe ik het persoonlijk) de eigenaar van de trouwauto "schadeloos" stellen.

@ Mr. X: thanks! 8)
RedSun

Post by RedSun »

mr. X wrote:Ten eerste staat het er duidelijk bij wat de 'vergoeding' is, en ten tweede heb ik toendertijd ook niet gevraagd om Julian naar zijn school te brengen met de EP3.

Niet alles hoeft gedaan te worden tegen vergoeding, dat probeerde ik te zeggen. Zoals gewoonlijk wordt het weer anders geïntreperteerd.

Zo ben jij maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen tijd/zin en/of geld heeft om ff ergens naar toe te rijden voor een trouwerij van mensen die je nog nooit hebt gezien.

Dat jij zo bent siert je alleen maar.
Nana korobi ya oki
FastFWD

Post by FastFWD »

Een iemand uit Eindhoven?
Hakkinen

Trouwauto

Post by Hakkinen »

PM
IvoG

Post by IvoG »

mr. X wrote:...ten tweede heb ik toendertijd ook niet gevraagd om Julian naar zijn school te brengen met de EP3.
Waar slaat dit nou op? Het feit dat jij geen vergoeding vroeg siert jou maar betekent niet dat iemand anders daar niet naar mag vragen, ook al doet hij er verder niets mee. Dit feit later weer op de borst kloppend vermelden lijkt mij echter een beetje laf.

mr. X wrote:Niet alles hoeft gedaan te worden tegen vergoeding, dat probeerde ik te zeggen. Zoals gewoonlijk wordt het weer anders geïntreperteerd.
Jouw opmerking is door mij geïnterpreteerd als een afkeurende, mede gezien jouw :-? smiley. Daarom heb ik de andere kant van de medaille toegelicht. Dit heeft niks te maken met "zoals gewoonlijk", als jij dat denkt dan zal dat aan jou zelf liggen.

In ieder geval, succes met de zoektocht naar de trouwauto! Looks like you might have an offer! :wink:
Jordan

Post by Jordan »

mr. X wrote:Ten eerste staat het er duidelijk bij wat de 'vergoeding' is, en ten tweede heb ik toendertijd ook niet gevraagd om Julian naar zijn school te brengen met de EP3.

een Z4 is ook een leuke trouwauto :roll: 8)
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
S.J.

Post by S.J. »

Ja inderdaad want als je in een s2000 gaat trouwen raak je verliefd op VTEC en 9200rpm en vergeet je je vrouw helemaal.
mr. X

Post by mr. X »

Jordan wrote:een Z4 is ook een leuke trouwauto :roll: 8)

Je mag hem hebben hoor, roep maar. :thumbs:

Verder ga ik niet op de discussie in.
Knite Force

Post by Knite Force »

Dank allen, voor de reactie en de discussie.

Momenteel is er inderdaad een serieuze aanbieding welke ik aan het bruidspaar heb doorgegeven.

Om mijn eigen standpunt (wellicht ten overvloede) toch even toe te lichten: ik zal (en kan) van niemand verwachten dat hij/zij een snipperdag inlevert, kosten maakt en moeite doet voor iemand die hij/zij niet kent zonder dat daar een vergoeding tegenover staat. Ik heb dit misschien niet (of niet goed genoeg) in de openingspost vermeld. Het zou wellicht anders zijn geweest als het voor een "bekende" van het forum is, of voor iemand die je al een aantal keer ontmoet hebt op een meeting oid. maar dat is hier niet het geval.

Iedereen is hierin vrij om een standpunt in te nemen.

Nogmaals bedankt voor alle input.

@ Mr. X: jammer dat de Z4 2 deuren tekort komt ;)
Jordan

Post by Jordan »

mr. X wrote:
Jordan wrote:een Z4 is ook een leuke trouwauto :roll: 8)

Je mag hem hebben hoor, roep maar. :thumbs:

Verder ga ik niet op de discussie in.

Just kidding mate! :thumbs:
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
Knite Force

Post by Knite Force »

I know. Auto is geregeld, dus topic mag wat mij betreft op slot ;)
Guest

Post by Guest »

Uiteraard zal de bruid de eigenaar van de trouwauto "schadeloos" stellen.

Laten we dat ruim nemen :)
Knite Force

Post by Knite Force »

[quote="Knite Force"]I know. Auto is geregeld, dus topic mag wat mij betreft op slot ]Wegens trieste omstandigheden weer/nog steeds een trouwauto gevraagd!
Locked