spoon catback op originele cat?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
frederik

spoon catback op originele cat?

Post by frederik »

past een spoon catback op de originele catalysator van een civic type-r ep3 van 2004 ?
JDM-EG6-R

Re: spoon catback op originele cat?

Post by JDM-EG6-R »

frederik wrote:past een spoon catback op de originele catalysator van een civic type-r ep3 van 2004 ?

Volgens mij gaat de oem cat te lang zijn, ben niet zeker maar bij mn eg6 is het zo. In :japan: zijn de cat's korter dus de uitlaatlijn langer.
frederik

Post by frederik »

ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?
z0rky

Post by z0rky »

zou ik niet aan beginnen, zoek gewoon iemand die een put heeft. Bespaart veel frustraties :D
JDMTEG

Post by JDMTEG »

frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?

Met een ITR kan het.
Katana

Post by Katana »

Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast
mr. X

Post by mr. X »

ITR897 wrote:

Met een ITR kan het.

En toch liever jij dan ik :D

Dat sleuteld zó vervelend!
Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

mr. X wrote:
ITR897 wrote:

Met een ITR kan het.

En toch liever jij dan ik :D

Dat sleuteld zó vervelend!
Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.

Als ik bij mij in de buurt iemand wist wiens brug ik kon huren zou ik het ook wel doen. Is zeker makkelijker.
Ik heb dan ook niet gezegd wat het meest praktische is, maar het kan.
riddertje

Post by riddertje »

Katana wrote:Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast

Gaten moeten inderdaad wat groter gemaakt worden,dan past het.
Als je deze besteld kan je ook vragen of ze het voor je willen doen,denk niet dat ze daar een probleem van zullen maken.
frederik

Post by frederik »

bestellen moet ik hem niet meer, het spul ligt al in mijn garage :lol:
Katana

Post by Katana »

En hangt er nog niet onder?

Heeft u wel rekening gehouden met de lengte?
frederik

Post by frederik »

ik heb de wagen gekocht, en de spoon uitlaat erbij gekregen, maar ik heb ook nog een testpipe, en header, maar ik wouw de catback al steken, en wachten met de testpipe en header tot wanneer de hondata wordt afgestelt, maar ik zal dan alles in een keer wel steken + laten afstellen :wink:
Locked