Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast
frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.
weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?
Met een ITR kan het.
En toch liever jij dan ik
Dat sleuteld zó vervelend!
Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.
frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.
weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?
Met een ITR kan het.
En toch liever jij dan ik
Dat sleuteld zó vervelend! Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.
Als ik bij mij in de buurt iemand wist wiens brug ik kon huren zou ik het ook wel doen. Is zeker makkelijker.
Ik heb dan ook niet gezegd wat het meest praktische is, maar het kan.
Katana wrote:Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast
Gaten moeten inderdaad wat groter gemaakt worden,dan past het.
Als je deze besteld kan je ook vragen of ze het voor je willen doen,denk niet dat ze daar een probleem van zullen maken.
ik heb de wagen gekocht, en de spoon uitlaat erbij gekregen, maar ik heb ook nog een testpipe, en header, maar ik wouw de catback al steken, en wachten met de testpipe en header tot wanneer de hondata wordt afgestelt, maar ik zal dan alles in een keer wel steken + laten afstellen :wink: