spoon catback op originele cat?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
frederik
Posts: 254
Joined: Sun Sep 30, 2007 8:36 pm

spoon catback op originele cat?

Post by frederik »

past een spoon catback op de originele catalysator van een civic type-r ep3 van 2004 ?
JDM-EG6-R
Posts: 8
Joined: Thu Mar 06, 2008 12:55 pm

Re: spoon catback op originele cat?

Post by JDM-EG6-R »

frederik wrote:past een spoon catback op de originele catalysator van een civic type-r ep3 van 2004 ?


Volgens mij gaat de oem cat te lang zijn, ben niet zeker maar bij mn eg6 is het zo. In :japan: zijn de cat's korter dus de uitlaatlijn langer.
frederik
Posts: 254
Joined: Sun Sep 30, 2007 8:36 pm

Post by frederik »

ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?
z0rky
Posts: 13
Joined: Tue Oct 30, 2007 7:14 pm

Post by z0rky »

zou ik niet aan beginnen, zoek gewoon iemand die een put heeft. Bespaart veel frustraties :D
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?


Met een ITR kan het.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

ITR897 wrote:
frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?


Met een ITR kan het.


En toch liever jij dan ik :D

Dat sleuteld zó vervelend!
Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

mr. X wrote:
ITR897 wrote:
frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?


Met een ITR kan het.


En toch liever jij dan ik :D

Dat sleuteld zó vervelend!
Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.


Als ik bij mij in de buurt iemand wist wiens brug ik kon huren zou ik het ook wel doen. Is zeker makkelijker.
Ik heb dan ook niet gezegd wat het meest praktische is, maar het kan.
riddertje
Posts: 154
Joined: Wed Oct 25, 2006 10:36 am

Post by riddertje »

Katana wrote:Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast


Gaten moeten inderdaad wat groter gemaakt worden,dan past het.
Als je deze besteld kan je ook vragen of ze het voor je willen doen,denk niet dat ze daar een probleem van zullen maken.
frederik
Posts: 254
Joined: Sun Sep 30, 2007 8:36 pm

Post by frederik »

bestellen moet ik hem niet meer, het spul ligt al in mijn garage :lol:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

En hangt er nog niet onder?

Heeft u wel rekening gehouden met de lengte?
frederik
Posts: 254
Joined: Sun Sep 30, 2007 8:36 pm

Post by frederik »

ik heb de wagen gekocht, en de spoon uitlaat erbij gekregen, maar ik heb ook nog een testpipe, en header, maar ik wouw de catback al steken, en wachten met de testpipe en header tot wanneer de hondata wordt afgestelt, maar ik zal dan alles in een keer wel steken + laten afstellen :wink:
Locked