Weet iemand hoe dat ding vast zit? Ik zie namelijk wel wat schroefjes, dopjes en boutjes, onder de auto, in de wielkasten en tussen de koplampen. Maar dat kan nooit alles zijn, moeten de koplampen eruit?
En hoe krijg je die koplampsproeiers los?
Voorbumper ATR demonteren
Ik heb hem nog niet los gehad, maar het lijkt hetzelfde als bij mijn MB6. In de wielkasten links en rechts achter de kuip een schroefje. Tussen de koplampen een 5 tal pinnetjes/ schroefjes en aan de onderkant zitten nog een stuk of 4 boutjes.
Daarna kan hij naar voren getrokken worden en als je hem niet helemaal los hoeft te hebben, kun je de koplampsproeiers laten zitten. En anders kun je gewoon de slang er vanaf trekken en de sproeiers laten zitten. Deze zitten weer vast met een paar klemmetjes en kun je er ook makkelijk uithalen.
Daarna kan hij naar voren getrokken worden en als je hem niet helemaal los hoeft te hebben, kun je de koplampsproeiers laten zitten. En anders kun je gewoon de slang er vanaf trekken en de sproeiers laten zitten. Deze zitten weer vast met een paar klemmetjes en kun je er ook makkelijk uithalen.