Zelf hanteer ik de regel dat er zo weinig mogelijk aan het uiterlijk van mijn CTR moet worden aangepast (omdat ze van zichzelf al mooi zijn). De enige aanpassingen die ik zou doen is als het vermogenswinst oplevert.
Nu denk ik dat ik er een AEM CAI op wil zetten, maar een maatje van me raadde me ook nog wat anders aan, namelijk een racekat van Milltek.
Nu ben ik benieuwd wat de ervaringen van de meeste mensen daarmee zijn en wat een beetje de prijs daarvan is. Krijg je namelijk geen motorstoring als er een AEM CAI op zit en hoe zit het met de herrie? Want het liefst wil ik alleen herrie als ik echt boven de 5 Ã 6.000 toeren kom. En wat levert het aan vermogenswinst en brandstofverbruik op?
Adressen waar ik het beste zo'n kat zou kunnen kopen zijn ook erg welkom.
Graag jullie reactie!
Ervaring met een Milltek racekat
-
Ik zou eerder een nvidia testpipe steken of een ander merk,
Milltek wordt meer op andere wagens gebruikt.
Die AEM CAI maakt onderin wel herrie afhankelijk of je veel gas geeft. Hoe meer vermogen hoe meer verbruik is trouwens een regel die meestal waar is. Dus die CAI gaat je auto er zeker niet zuiniger op maken.
Milltek wordt meer op andere wagens gebruikt.
Die AEM CAI maakt onderin wel herrie afhankelijk of je veel gas geeft. Hoe meer vermogen hoe meer verbruik is trouwens een regel die meestal waar is. Dus die CAI gaat je auto er zeker niet zuiniger op maken.