Radiator CTR stuk

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Tenck

Radiator CTR stuk

Post by Tenck »

Ik wilde vandaag, het is tenslotte weekend, een stukje gaan rijden met mijn CTR. Alleen na een paar km schoot de watertemp omhoog. Dus ik onder de auto kijken en ja hoor natte plekken. Bij een benzinepomp wat water erbij gegooid om thuis te komen, gelukkig liep het er niet zo hard uit, want op de weg terug (4km) bleef de temp op het gewone niveau.

Het zal waarschijnlijk wel een lekkend slangetje zijn ofzo, maar zitten er ergens zwakke plekken in het koelsysteem die bekend zijn?

Weet iemand in de buurt van Rotterdam/Delft/Zoetermeer/Alphen a/d Rijn een goeie dealer die verstand heeft van CTR's? Ik ben zelf namelijk niet technisch genoeg om dat zelf te doen.
Katana

Post by Katana »

Kijk eerst even waar het water vandaag komt. Onderaan de radiator zet een kraantje, controleer deze eerst :wink:

In Alphen a/d Rijn zit Automotive-centre Van Nieuwkerk, een net bedrijf.

Ik ga zelf altijd naar Maarschak Hillegom, scherpe Type-R monteur Patrick
Tenck

Post by Tenck »

ik ga er gelijk even onder hangen :)
Tenck

Post by Tenck »

Net eronder gehangen, maar ik kon het lekje niet echt vinden. Echt makkelijk kijken was het niet met al die plastic kappen. De radiator gecontroleerd maar daar zaten geen natte plekken in. Het kraantje voelde wel wat nattig aan, maar dat kan natuurlijk ook ergens anders vandaan komen.

Toevallig ga ik met de auto maandag naar Haarlem, rij ik gelijk even langs Hillegom ;-).
Locked