Hallo, ik ben Wiemer, 28 jaar en woonachtig in Groede, Zeeland.
Helaas heb ik geen type R, maar wel een civic VTI uit 98. Ik heb m sinds 2002. Toen heb ik er gelijk 17" velgen onder gegooid en wat verlaagd (3.5 cm) Ben daarna naar DBM gegaan voor een beetje extra. Heb daar een airbox gekregen, een beter spruitstuk en een brandstofdrukregelaar. Het was ook eigenlijk de bedoeling om te chippen maar omdat ik een b16a2 blok heb met een obd2 computer(ofzoiets) kostte me dat toen minimaal 1200 euro dus daar heb ik toen maar van af gezien.
Ik ga regelmatig een stukje rijden met m'n maat boikel in zijn itr wat ik een ongelooflijk beest vind!!! Een genot om in te rijden!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Nee niet iedereen hier heeft een type-R maar de meeste wel. Sommige komen hier om de keus te kunnen maken voor een volgende auto. Maar voor de meeste staat die keuze al vast :wink:
Post ook eens een paar fototjes van je vti.
We kunnen binnenkort ook wel eens een fotoshoot houden met de ITR erbij. Moet het wel eerst eens lekker weer worden.
De EP3 gaat eruit omdat ik een s2000 wil.
Maar wellicht dat als hij verkocht is, ik kriebels krijg naar iets anders. Nieuwe CTR is mooi, maar denk niet dat ik hem zou kopen.
Vind de Funfactor hoe die ik beleef bij de CTR minder dan de ITR.
Als ik het me goed herinner, was het voor een OBD1 400 euro maar bij een OBD2 moesten ze een en ander omzeilen en dat liep nogal in de kosten. Ik vond die 1200 euro ook nogal overdreven
NSX-R zou ik leuk vinden maarja :wink:
En in princiepe maakt het me niet uit hoe hij heet, of wat het is. Dus R of geen R, zolang het maar een smile op mn gezicht brengt iedere keer weer dat ik erin stap en in rij...