Foto's gordels/achterbank in ATR

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
C1nder

Foto's gordels/achterbank in ATR

Post by C1nder »

Ik ben bezig om een ATR achterbank in een CH6 te krijgen. Dit lukt wel redelijk, maar op sommige punten verschilt het natuurlijk wel. Kan iemand wat foto's posten waarop ik kan zien hoe de rugleuning vastzit en waar de gordels vastzitten en uitkomen? Liefst geen tekeningen, maar echte foto's :)
Alvast bedankt!
IvoG

Post by IvoG »

Had ik niet ergens tekeningen geplaatst? Veel gedetailleerder dan dat kan een foto niet zijn lijkt me... :dunno:
C1nder

Post by C1nder »

Ja, maar op die tekeningen lijkt het alsof de gordels hetzelfde lopen, maar dat is niet zo. Ik zou dus graag weten waar de gordelspanners best komen, want nu komen die net uit bij de haken van de ATR achterbank en zo krijg ik de rugleuning er niet goed in. Ik heb verder naar achter wel plaats ervoor, ma ik had toch graag gezien hoe het echt zit bij een ATR.
HondArd

Post by HondArd »

Eens een keer een afspraak maken met een ATR rijder bij jouw in de buurt? Kun je helemaal goed zien hoe het zit. Een soort van "achterbank-passend-maken-meeting" of zo?
W-ice

Post by W-ice »

C1nder wrote:Ja, maar op die tekeningen lijkt het alsof de gordels hetzelfde lopen, maar dat is niet zo. Ik zou dus graag weten waar de gordelspanners best komen, want nu komen die net uit bij de haken van de ATR achterbank en zo krijg ik de rugleuning er niet goed in. Ik heb verder naar achter wel plaats ervoor, ma ik had toch graag gezien hoe het echt zit bij een ATR.

Hoe heb jij dat gedaan met het meganisme wat ervoor zorgt dat je bank in ongelijke delen naar beneden geklapt kan worden? (dat rare uitsteeksel in het midden.. :D )
Voor zover ik kan zien zit dat gedeelte aardig vast aan het chassis en is dat niet los te krijgen..
C1nder

Post by C1nder »

W-ice wrote:
C1nder wrote:Ja, maar op die tekeningen lijkt het alsof de gordels hetzelfde lopen, maar dat is niet zo. Ik zou dus graag weten waar de gordelspanners best komen, want nu komen die net uit bij de haken van de ATR achterbank en zo krijg ik de rugleuning er niet goed in. Ik heb verder naar achter wel plaats ervoor, ma ik had toch graag gezien hoe het echt zit bij een ATR.

Hoe heb jij dat gedaan met het meganisme wat ervoor zorgt dat je bank in ongelijke delen naar beneden geklapt kan worden? (dat rare uitsteeksel in het midden.. :D )
Voor zover ik kan zien zit dat gedeelte aardig vast aan het chassis en is dat niet los te krijgen..
Daar heb ik niks mee gedaan. Daar zit de bank nu wel wat raar, maar daar ga ik wel een stukje weghalen in de rugleuning vanachter. Heb je die achterbank gekocht wat ik je gepmt had?
W-ice

Post by W-ice »

C1nder wrote:Daar heb ik niks mee gedaan. Daar zit de bank nu wel wat raar, maar daar ga ik wel een stukje weghalen in de rugleuning vanachter. Heb je die achterbank gekocht wat ik je gepmt had?

Dat is inderdaad een slimme oplossing!
Had wel gekeken bij die gast uit Duitsland, maar kon het niet echt vinden en zat toen financiel ook net ff wat minder..maar kreeg vorige week een aanbieding waar ik op ben ingegaan :D
Katana

Post by Katana »

De achterbank van een ATR kan niet naar beneden geklapt worden. Zal dus lastig worden dit te laten passen
Locked