Geen Honda maarrrr
Geen Honda maarrrr
Nog niet eerder vertoond hier dacht ik! Maar ofschoon ik met een brede belangstelling naar bijzondere auto's kijk...... geen Honda. Nog niet althans. Wel voor "erbij" als hobby auto een mooie Mazda MX-5.
Waarom dan hier posten?
Wel, omdat ik uit een grijs verleden een heleboel zaken te koop wil zetten
Omdat ik het record van 15 berichten nog niet heb.... Kan ik uitsluitend hier kont doen van!
[Ivo]
Maar zo niet! Stel jezelf voor in plaats van wat je wil verkopen voor te stellen. Wat je had neergezet was niet de bedoeling, dat was meteen al de advertentie plaatsen. :evil:
[/Ivo]
Waarom dan hier posten?
Wel, omdat ik uit een grijs verleden een heleboel zaken te koop wil zetten
Omdat ik het record van 15 berichten nog niet heb.... Kan ik uitsluitend hier kont doen van!
[Ivo]
Maar zo niet! Stel jezelf voor in plaats van wat je wil verkopen voor te stellen. Wat je had neergezet was niet de bedoeling, dat was meteen al de advertentie plaatsen. :evil:
[/Ivo]
Je hebt de MX-5 NA (1989-1998), MX-5 NB (1998-2005), en MX-5 NC (2005-heden)
wikipedia MX-5 Er zijn wel verschillende, maar als hij iets duidelijker was, en zou zeggen welk bouwjaar etc etc..
maargoed.
wikipedia MX-5 Er zijn wel verschillende, maar als hij iets duidelijker was, en zou zeggen welk bouwjaar etc etc..
maargoed.
Hmmm volgens carbase zijn er 5.... wazi apparaat.
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php?merkID=47&serietotaalID=398&jaar=&add=&merkID1=47&cache=no&vpos=-1&ref=atag/
Het zal wel, doe mij maar een Honda
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php?merkID=47&serietotaalID=398&jaar=&add=&merkID1=47&cache=no&vpos=-1&ref=atag/
Het zal wel, doe mij maar een Honda
Nana korobi ya oki
Er zijn inderdaad 3 modellen: NA, NB, NC De NB onderging halverwege in facelift en vandaar dat er ook wel eens NB FL staat.
Het uiniek van de MX-5 is overigens, dat de ontwerper(s) met de NC weer aardig terugkeerden naar de basis, de NA dus. Dat is het model met klaplampen uit 1989. Een semi klassieker haast!
Het uiniek van de MX-5 is overigens, dat de ontwerper(s) met de NC weer aardig terugkeerden naar de basis, de NA dus. Dat is het model met klaplampen uit 1989. Een semi klassieker haast!