volgende auto
volgende auto
ik ben eens benieuwd naar wat de type R rijders onder ons
als hun volgende auto beschouwen(echt de volgende)
let wel op het moet betaalbaar en realistisch blijven
en voor de meeste onder ons een daily drive!!
als hun volgende auto beschouwen(echt de volgende)
let wel op het moet betaalbaar en realistisch blijven
en voor de meeste onder ons een daily drive!!
mr. X wrote:Ook al heb ik de CTR nog maar net zou ik een Skyline R34 GT-R wel erg zien zitten. Of ik hem ooit zou kopen is een tweede.
Ik denk dat ik op dit moment voor de EVO X zou gaan. Realistisch, nieuw en daily drive.
hier zat ik op te wachten :lol:
mijn aanvraag is de deur uit om een prijsofferte te maken voor de r34 gtr.
dan nog eens alles goed bekijken en dan mischien :?: :!:
jimmy wrote:mr. X wrote:Ook al heb ik de CTR nog maar net zou ik een Skyline R34 GT-R wel erg zien zitten. Of ik hem ooit zou kopen is een tweede.
Ik denk dat ik op dit moment voor de EVO X zou gaan. Realistisch, nieuw en daily drive.
Ik ben benieuwd Jimmy!
jimmy wrote:mr. X wrote:Ook al heb ik de CTR nog maar net zou ik een Skyline R34 GT-R wel erg zien zitten. Of ik hem ooit zou kopen is een tweede.
Watte?
Een R34 GT-R kost je bij DBM ongeveer 60k.
Zelf invoeren kost je denk ik 40-50k afhankelijk van de grading.
Zou er mega graag een keer zelf in rijden, aan de hand daarvan koop je toch wel zo'n super sport auto, en dat kan lastig zijn met import.
Heb 2 keer mee mogen rijden bij DBM. Eens in een R32 GT-R met 450 pk en een keer met hun witte R33 GT-R, man wat gaat dat hard. De R32 was van een klant. Die zou mij wel even een rondje meenemen. De ITR neemt bochten hard, maar die auto zit op een heel ander niveau! Het was nat, en we kwamen met dik 120+ op een bocht af en gewoon erdoorheen 8). Zo raar, je gevoel zegt namelijk dat het gewoon niet zou kunnen
Tis wel een auto die ik écht niet snel zou weg doen 8)
Als je hem hebt, ben je me een rondje verschuldigd :lol:
mr. X wrote:jimmy wrote:"mr. X":xh1y6e4e wrote:Ook al heb ik de CTR nog maar net zou ik een Skyline R34 GT-R wel erg zien zitten. Of ik hem ooit zou kopen is een tweede.
Watte?
Een R34 GT-R kost je bij DBM ongeveer 60k.
Zelf invoeren kost je denk ik 40-50k afhankelijk van de grading.
[/quote:xh1y6e4e]
wss kan ik binnekort voor goede prijzen auto's e.d. uit het land van de reizende zon halen. Laat maar weten wat je wilt hebben :wink: