Bougie's, rotor, verdelerkap, bougie's kabels, ontstekings module, bobine zijn allemaal vervangen. Ik heb zelfs kleppen laten stellen en de EGR klep schoongemaakt.
Ben vrijdag bij de dealer geweest en zij constateren dat de injectoren niet goed zijn. Maar dat heb ik pas laten reinigen en eentje is ook eens nieuw. De nieuwe is ook niet goed zegt de dealer, maar dat betwijfel ik. De dealer zegt dat het geen kwaad kan. Ik geloof er helemaal niks van. Wat kan ik nog doen??
Injectoren zijn niet goedkoop. €204 ex btw per stuk. En dan keer vier, 4 nieuwe inj. kopen is geen probleem als het maar opgelost is. Anders geef ik geld uit voor niets.
Nou dat zou ik fijn vinden, alvast bedankt. Maar is de injector van een h22 wel hetzelfde als h22a. Ik dacht dat d einjectoren van een ATR veel groter is qua capaciteit (cc).
bar honda wrote:Ben vrijdag bij de dealer geweest en zij constateren dat de injectoren niet goed zijn. Maar dat heb ik pas laten reinigen en eentje is ook eens nieuw. De nieuwe is ook niet goed zegt de dealer, maar dat betwijfel ik. De dealer zegt dat het geen kwaad kan. Ik geloof er helemaal niks van. Wat kan ik nog doen??
Ik zou ze nogmaals laten reinigen.
Controleer de bougies ook weer
Probeer ook de vorige eigenaar te spreken, wat voor benzine is er al die jaren in gegaan?
Ik zal ze nog eens laten reinigen, kijken wat het dan doet. Bougies zijn niet eens zo oud. Zit niet eens 20.000km op, zijn platinum moet toch een ton mee kunnen gaan.