hey ik ben een beetje aan het kijken voor andere velgen voor op mijn itr nu vind ik de originele velgen van de atr wat 17inch is erg mooi staan nu was mijn vraag pas dat goed onder de itr wat betreft de et waarde en het behoud van de wegligging. ik weet dat de et van de atr et 55 is maar hoeveel de itr is eigenlijk niet.
ik vind t namelijk erg mooi om de velgen int wit te houden maar wil groter dan de originele 15inch. jullie weten er vast meer over.
greets. bertijn.
passen de atr velgen goed op een itr????
-
-
en ik zit zelf nu een beetje verder te kijken in de topics. en zie dat er toch al best wat over staat. en dat de et van de atr eigenlijk te groot is.
ze gaan nog verder naarbinnen toe staan terwijl ik ze liever iets naar buiten wil niet te gek natuurlijk maar als ze iets wijder staan ist ook mooier om te zien. is een spacer in zo'n situatie nu wel of dan geen goede oplossing ikzelf heb nog nooit met spacers gewerkt.
ze gaan nog verder naarbinnen toe staan terwijl ik ze liever iets naar buiten wil niet te gek natuurlijk maar als ze iets wijder staan ist ook mooier om te zien. is een spacer in zo'n situatie nu wel of dan geen goede oplossing ikzelf heb nog nooit met spacers gewerkt.
VTECCIE wrote:Op het Type-R forum wordt op prijs gesteld:
- Normaal leesbaar Nederlands typen heeft op dit forum de voorkeur. Probeer hier aan te voldoen. Aan de andere kant weet je vaak de achtergrond niet van de poster. Misschien is diegene wel dyslectisch of komt diegene uit het buitenland dus heb als lezer ook geduld.
- Heb je een Type-R? Plaats dan HIER het nummer van je 'R' en help ons de lijst compleet te maken.
Spacers is een No-No.
Vaak vereist dit langere wielmoeren die kunnen breken door de 'stress' die erop komt te staan.
mr. X wrote:Spacers is een No-No.
Vaak vereist dit langere wielmoeren die kunnen breken door de 'stress' die erop komt te staan.
Eerst nadenken voordat je wat typt...
Er rijdt er namelijk eentje op het circuit met spacers...
Goed doordacht kan het zelfs wel voordelen geven...
Zolang je het alleen voor de looks doet zie ik persoonlijk het nut ervan niet...
-
-