passen de atr velgen goed op een itr????

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
bertjehonda

passen de atr velgen goed op een itr????

Post by bertjehonda »

hey ik ben een beetje aan het kijken voor andere velgen voor op mijn itr nu vind ik de originele velgen van de atr wat 17inch is erg mooi staan nu was mijn vraag pas dat goed onder de itr wat betreft de et waarde en het behoud van de wegligging. ik weet dat de et van de atr et 55 is maar hoeveel de itr is eigenlijk niet.
ik vind t namelijk erg mooi om de velgen int wit te houden maar wil groter dan de originele 15inch. jullie weten er vast meer over.
greets. bertijn.
bertjehonda

Post by bertjehonda »

en ik zit zelf nu een beetje verder te kijken in de topics. en zie dat er toch al best wat over staat. en dat de et van de atr eigenlijk te groot is.
ze gaan nog verder naarbinnen toe staan terwijl ik ze liever iets naar buiten wil niet te gek natuurlijk maar als ze iets wijder staan ist ook mooier om te zien. is een spacer in zo'n situatie nu wel of dan geen goede oplossing ikzelf heb nog nooit met spacers gewerkt.
mr. X

Post by mr. X »

VTECCIE wrote:Op het Type-R forum wordt op prijs gesteld:

- Normaal leesbaar Nederlands typen heeft op dit forum de voorkeur. Probeer hier aan te voldoen. Aan de andere kant weet je vaak de achtergrond niet van de poster. Misschien is diegene wel dyslectisch of komt diegene uit het buitenland dus heb als lezer ook geduld.
- Heb je een Type-R? Plaats dan HIER het nummer van je 'R' en help ons de lijst compleet te maken.

Spacers is een No-No.
Vaak vereist dit langere wielmoeren die kunnen breken door de 'stress' die erop komt te staan.
VTECRob

Post by VTECRob »

mr. X wrote:Spacers is een No-No.
Vaak vereist dit langere wielmoeren die kunnen breken door de 'stress' die erop komt te staan.

Eerst nadenken voordat je wat typt...

Er rijdt er namelijk eentje op het circuit met spacers...

Goed doordacht kan het zelfs wel voordelen geven...

Zolang je het alleen voor de looks doet zie ik persoonlijk het nut ervan niet...
mr. X

Post by mr. X »

Ik heb er over nagedacht, maar de meningen zijn hierover nogal verdeelt.
Spacers icm langere wielmoeren is echt iets waarover velen niet te spreken zijn.
roblom

Post by roblom »

Naar mijn weten zijn spacers ook niet toegestaan bij de APK
VTECRob

Post by VTECRob »

mr. X wrote:Ik heb er over nagedacht, maar de meningen zijn hierover nogal verdeelt.
Spacers icm langere wielmoeren is echt iets waarover velen niet te spreken zijn.

Dat is al wat anders dan je eerst zei...

En dat is nou precies wat ik bedoelde... :-)
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

AFAIK klopt dat Rob. Tenminste, een jaar of 8 terug was dat idd nog een APK-afkeur punt.

Als ik bertjehonda was zou ik op zoek gaan naar velgen met de juiste maten die veel lijken op de ATR velgen als je echt die look wilt.
Image
bertjehonda

Post by bertjehonda »

oke weet ik weer ff genoeg dan ga ik toch maar opzoek naar andere velgen. thanks.
Locked