ff voorstellen CTR 2004
ff voorstellen CTR 2004
Vandaag me maar even aangemeld op het forum. Sinds afgelopen vrijdag ben ik de gelukkige eigenaar van een zwarte CTR uit 3-2004. Foto's komen nog :-)
Auto is door vorige eigenaar al flink aangepast. Eibach schroefset, veerpootbrug, Yokohama Parada's, een K&N Typhoon air intake en een KAAZ Power Pot LSD. Over dit sperdifferentieel heb ik nog wel wat vraagjes die ik onder het juiste hoofdstukje zal stellen.
Hiervoor reed ik in een Saxo 1.6 8V uit 2003. Vanaf eerste kilometers in de Honda tot nu toe geen moment spijt :wink:
Sterker nog...deze auto had ik moeten kopen toen hij net uit was, wat rijdt dit SUPER :!:
Gr, Tush
Auto is door vorige eigenaar al flink aangepast. Eibach schroefset, veerpootbrug, Yokohama Parada's, een K&N Typhoon air intake en een KAAZ Power Pot LSD. Over dit sperdifferentieel heb ik nog wel wat vraagjes die ik onder het juiste hoofdstukje zal stellen.
Hiervoor reed ik in een Saxo 1.6 8V uit 2003. Vanaf eerste kilometers in de Honda tot nu toe geen moment spijt :wink:
Sterker nog...deze auto had ik moeten kopen toen hij net uit was, wat rijdt dit SUPER :!:
Gr, Tush
Re: ff voorstellen CTR 2004
Uiteraard welkom op dit forum!
In wat opzicht rijdt dit super? Pretfactor of handeling? Deel ons je ervaring van de eerste kilometers. :razz:
Tush wrote:deze auto had ik moeten kopen toen hij net uit was, wat rijdt dit SUPER
In wat opzicht rijdt dit super? Pretfactor of handeling? Deel ons je ervaring van de eerste kilometers. :razz:
Handeling van mijn Saxo was al goed, die was 7 cm verlaagd en lag strak op de weg. De CTR is met Eibach schroefset verlaagd en rijdt nog strakker. Vermogen, looks, wegligging, karakter van de auto...eigenlijk is het een compleet plaatje waar maar weinig auto's tegenop kunnen. Ok, auto's is een gevoelskwestie maar ik krab me toch achter mijn oren of mijn gevoel me niet bij het uitkomen van de CTR EP-3 in de steek heeft gelaten...
Heb ook enkele proefritten gemaakt in Subaru GT Turbo en WRX. Turbo vind ik er elke keer irritant in komen, alsof je daar geen controle over hebt. CTR is een auto met twee karakters...tot 6000 toeren pret...na 6000 toeren DIKKE PRET :wink:
Heb ook enkele proefritten gemaakt in Subaru GT Turbo en WRX. Turbo vind ik er elke keer irritant in komen, alsof je daar geen controle over hebt. CTR is een auto met twee karakters...tot 6000 toeren pret...na 6000 toeren DIKKE PRET :wink:
Tush wrote:Heb eigenlijk altijd Franse auto's gereden en nu voor het eerst Honda. Voor mij geen Franse auto meer :wink:
Als ik érgens een hekel aan heb :censor
Leuk is het wel, om mensen belachelijk te maken die in een Franse auto rijden.
Niet bedoeld om iemand te kwetsen, maar god wat zijn het klote auto's.
Er waren ooit uitzonderingen... 205 T16

Maar de test van top gear of 5th gear tussen de EP3 en de Clio 182, of de test van de Clio V6... ;roll: